در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف محموله کالای قاچاق شهرضا/ احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله کالای قاچاق شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو حامل ۶ هزار و ۷۵۰ کیسه مخصوص مصارفی پزشکی، ۹ برانکارد، ۳ ویلچر برقی و ۲ تخت فلزی خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاظم زاد از دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی در اصفهان

سرهنگ "حمید رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی پلیس اصفهان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از دپوی ارزاق عمومی در یک انبار مطلع و وارد عمل شدند.

اوافزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی، ۲ هزار ماکارونی و ۴۰۰ رب گوجه احتکار شده کشف شد.

کشف محموله کالای قاچاق شهرضا/ احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی در اصفهان



فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است، خاطر نشان کرد: هر گونه احتکار اقلام خوراکی و ارزاق عمومی مردم جرم است و پلیس با این افراد طبق قانون برخورد قاطع می‌کند.

 

کشف ۵ هزار ترقه دست ساز در خمینی شهر

سرهنگ" غلامرضا براتی بیان داشت: با توجه به اینکه همه ساله در آستانه چهارشنبه آخر سال عده‌ای از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر کرده و با این کار باعث بروز صدماتی برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان می‌شوند به همین منظور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر طرح مقابله با تهیه کنندگان و فروشندگان این نوع مواد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود مطلع شدند فردی در یکی از مناطق این شهرستان اقدام به فروش مواد محترقه می‌کند که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته ۵ هزار عدد ترقه دست ساز به وزن ۲۰ کیلو گرم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود گفت: در این رابطه فرد مذکور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

اعتراف به ۳۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در خمینی شهر

سرهنگ"غلامرضا براتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل وتجهیزات برق در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظام این شهرستان قرار گرفت.

او از فعال شدن گشت‌های شبانه و کنترل هوشمندانه معابر شهری خبر داد و افزود: ماموران سرانجام در یکی از گشت زنی‌های هوشمندانه خود با ۴ نفر که در حال سرقت کابل و تجهیزات برق در یکی از مناطق شهرستان بودند را شناسایی و پیش از اینکه فرصت فرار داشته باشند آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت کابل وتجهیزات برق در شهرستان‌های استان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک جعبه تقسیم برق، یک کنتور فشار قوی سه فاز، دو عدد فیوز سه فاز و یک فیوز تک فاز، یک کنترل فاز، یک کنداکتور بزرگ، ابزار آلات مربوط به سرقت سیم برق و ۱۵ کیلو گرم کابل برق کشف شد.

سرهنگ "براتی" با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدندگفت: از شهروندان می‌خواهیم نسبت به تحرکات مشکوک افراد در محله و شهر خود حساس باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا با مجرمان برخورد قانونی کنند.

 

سوله‌ای پر از لاستیک احتکاری

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فربیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار محموله لاستیک در یک سوله مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی که ۳ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ازدستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده خبر داد و گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و افرادی که نیاز‌های اساسی و ارزاق عمومی مردم را برای سود بیشتر احتکار می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار