در بسته حوادث امروز بخوانید؛

یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در پرونده خریدار حبوبات / کشف کالای قاچاق میلیاردی از اتوبوس و کامیون

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در پرونده خریدار حبوبات

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس آگاهی و اعلام این موضوع که حبوبات خود را به صورت چکی فروخته و هنگام وصول چک متوجه شده این فقره چک مسروقه است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد فردی با چک‌های مسروقه اقدام به خرید حبوبات می‌کند که شناسایی دستگیری او در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: پس از انجام اقداماتی تخصصی متهم اصلی این پرونده و ۴ نفر از همدستان او شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان اظهار داشت: متهم اصلی این پرونده با چک مسروقه و امضای جعلی از ۶ نفر با ترفند خرید حبوبات مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود که پس از تشکیل پرونده به همراه همدستانش به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در پرونده خریدار حبوبات / کشف کالای قاچاق میلیاردی از اتوبوس و کامیون


این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد کلاهبردار که ظاهری شیک و فریبنده دارند را نخورید، اگر خواستید در ازای فروش اجناس خود چک دریافت کنید حتما به بانک مراجعه و از اصالت چک مطمئن شوید و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

 

کشف کالای قاچاق میلیاردی از اتوبوس و کامیون

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی شهرستان نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف نا امن سازی مسیر‌های اصلی و فرعی در ایستگاه بازرسی شهید شرافت به یک دستگاه کامیون ولوو و اتوبوس اسکانیا مشکوک و بلافاصله آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۰ طاقه پارچه، ۳ یخچال فریزر دوقلو، ۳ حلقه لاستیک، ۲ کولر گازی، ۲۴۶ ادکلن، ۳۸۴ خمیردندان، یک عدد دوچرخه، ۱۰۸ خشبو کننده، ۹۰ جین شلوار لی، ۹۵ جفت دستکش، ۲ دستگاه همزن برقی، ۲ کالسکه و یک چای ساز و ۳ کتری و قوری کشف شد.

سرگرد کیان مهر ادامه داد: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند و این پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق، را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش ریل آسانسور

سرهنگ"غلامرضا براتی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ ۳۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: شاکی مدعی بود در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش ریل آسانسور مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می‌کند که از او مبلغ ۳۰ میلیون ریال تقاضا می‌کند.

سرهنگ براتی ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی کردند. فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به مردم توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.
 

موتورسیکلتی با ۳۰ کیلو مواد مخدر در "نایین

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: مامورین انتظامی شهرستان در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و نا امن سازی مسیر‌ها، با انجام گشت و کمین در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی، به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از کوله پشتی‌های همراه راکب و دو نفر ترک نشین آن مقدار ۲۱ کیلو و ۴۲۰ گرم تریاک و مقدار ۸ کیلو و ۷۲۵ گرم حشیش کشف و ۳ سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.