موفقیت حزب‌الله در رصد و ثبت مختصات مراکز نظامی صهیونیستی در اراضی اشغالی

رسانه خبری حزب‌الله ویدئویی را از پایگاه‌ها و مراکز نظامی ارتش صهیونیستی در داخل شهرهای فلسطین اشغالی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان گروه اطلاع رسانی نظامی حزب الله لبنان «الاعلام الحربی» ویدئویی را تحت عنوان «ای صهیونیست‌ها، در داخل شهر‌های خود اهداف نظامی و امنیتی دارید» منتشر کرده است. این ویدئو برای اولین بار از سوی حزب الله لبنان و ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سه شنبه سید حسن نصرالله که در آن به شدت به تهدیدات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داد، منتشر شده است.

انتشار ویدئوی سایت‌های نظامی رژیم صهیونیستی در داخل شهرها، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. فعالان لبنانی این ویدئو را با هشتگ #ما_لم_یواجهه_کیانکم در فضای مجازی دست به دست کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی سه شنبه شب خود به سران رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی جدید در لبنان هشدار داد و گفت: به رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما در پی مواجهه یا جنگ نیستیم، اما در صورتی که جنگی را علیه ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم، اگر شهر‌های ما را بزنید، شهر‌های شما را می‌زنیم و اگر روستا‌های ما را هدف قرار دهید، شهرک‌های شما را موشک باران می‌کنیم.

این سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است و بسیاری از آن‌ها هشدار سید حسن نصرالله به تل آویو درباره اینکه «با آتش بازی نکند»، به تیتر یک خود تبدیل کرده‌اند.

شبکه اسرائیلی «کان» این جمله نصرالله در سخنرانی دیشب او را که گفته بود «اگر جنگی رخ دهد اسرائیل چیز‌هایی خواهد دید که از زمان تاسیس آن ندیده است»، نقل کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در رابطه با پاسخ او به تهدید‌های نظامی تل آویو نقل کردند: پس از تمام تهدید‌های اخیر اسرائیل، هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین بدهد که این وضع به جنگ ختم نشود. اسرائیل چیز‌هایی را خواهد دید که از زمان شکل‌گیری خود ندیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی اصفهان
۲۰:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
رژیم نامشروع صهیونیستی دردرست بودن فرمایش رهبری دنیای اسلام کوچکترین تردیدی نداردومیداندعمروجودش ازتاریخی که رهبری فرمودند یکروزهم بیشترنخواهدبود وبهمین دلیل بعضا مدیران ودولت مردان ان اقدام به خودزنی میکنندودرافق زنده ماندن به شمردن روزهایی میرسندکه به مرگ خودورژیم سفاکشان فکرمیکنند.سیدحسن نصرالله یکی ازصدها هزارطلبه های تحت رهبری وهدایت ولی امرمسلمانان دنیای اسلام است .تمامی فرامین وگفتاروایات قرانی موبه مو ولحظه به لحظه درحال بوقوع پیوستن هست واین یک بشارت الهیست درراه جاء الحق وزهق الباطل
آخرین اخبار