شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان در تلاش هستند واقعیات را وارونه جلوه دهند

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، درباره برخی موضوعات روز کشور توضیحاتی ارائه داد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش احزاب در حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: احزاب در پرشور برگزار شدن انتخابات و نمایش صحنه موثر خواهند بود.

 او ادامه داد: با توجه به اینکه ما دو دوره ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم را با نامزد اصلاح طلب کشور را اداره کردیم و شاهد بودیم که وضعیت خوبی برای کشور ایجاد نشد؛ از همین رو احزاب باید روشنگری کنند که کدام جریان می‌تواند سکان اداره کشور را بر عهده بگیرد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

شاکری افزود: احزاب باید مسیر را به مردم نشان دهند و مسئولیت‌ها را هم بر عهده بگیرند در حالی که شاهد هستید الان اصلاح طلبان مسئولیت ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم را برعهده نمی‌گیرند، در حالی که خودشان تَکرار کردند و حتی در نیمه راه هم گفته بودند که دولت باید بار را بر زمین گذاشته و استعفا دهد، زیرا با ادامه دادن باعث می‌شود که هواداران جریان اصلاح طلب مشکل دار شوند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به این موارد می‌توان گفت که شانه خالی کردن احزاب از مسئولیت‌ها امر پسندیده‌ای نیست و احزاب حتما باید با دقت نامزدها را معرفی کرده و مسئولیت مسائلی هم که پیش می‌آید را بر عهده بگیرند، زیرا اگر غیر از این باشد مردم دچار مشکل خواهند شد. علاوه بر این احزاب باید به مردم در انتخاب نامزدها مشاوره دهند و در زمانی که نامزدشان مسئولیتی بر دوش دارد از نقد اقدامات منفی او نیز غافل نشوند، اما اینکه بگویند به این دلیل که از جریان ماست نباید نقدی به عملکردش داشت باعث بُروز بی اعتمادی در مردم خواهد شد.

عضو اسبق شورای شهر تهران گفت: معتقدم که انتخابات آینده بسیار پر شور خواهد شد. در این میان غرب به سرکردگی آمریکا در تلاش است  تا یک جریان غرب گرا را بر سر کار بیاورد و احزابی که هوادار آنها هستند فعال شوند؛ از سوی دیگر مردم ما به دنبال روی کار آمدن یک دولت کارآمد، خدمتگزار و جهادی هستند تا بتواند مشکلات را حل کند.

او با اشاره به این ادعا که برخی از اعضای جریان اصولگرا خود را پیروز انتخابات می‌پندارند، گفت: ممکن است در برخی از تحلیل‌های سست چنین نظری وجود داشته باشد، اما فرهیختگان جریان نیروهای انقلاب دارای چنین تصوی نیستند، زیرا الان هم شاهدید که جریان اصلاحات هرگز زیربار مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده نمی‌رود و در تلاش است تا واقعیات را وارونه جلوه دهد؛ برای مثال همین الان رئیس جمهور در تلاش است تا برجام را به عنوان یک پیروزی برای ملت ایران معرفی کند، در حالی که برجام هیچ دستاوردی نداشته و حتی پس از آن تحریم های حداکثری بر ما اعمال شد. پس اگر کسی در میان اصولگرایان خود را پیروز تصور کند و تلاشی برای نشان دادن حقایق نکند حتما شکست خواهد خورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار