بیادی در گفت‌‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم از سیستم اجرایی کشور دلگیر هستند/ مسئولان تمام اشتباهات را گردن مردم نیندازند

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی، درباره وضعیت فعلی کشور نکاتی را یادآور شد.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش احزاب در حضور پررنگ مردم در انتخابات گفت: مردم به هر دلیلی از سیستم اجرایی کشور دلگیر هستند.

او ادامه داد: معتقدم که مردم از گرانی به حدی گله ندارند که از نابه‌سامانی‌ها آشفته شده‌اند. یکی از اقداماتی هم که می‌تواند مردم را جذب کند وجود شفاف سازی است. معتقدم که ما می‌توانیم در زمینه گرانی‌ها و هزینه‌های دولت به صورت شفاف با مردم صحبت کنیم.

بیادی افزود: علاوه بر این متاسفانه مدیریت شهری هم نتوانسته ارتباط مناسبی با مردم برقرار کند. شورا یاری‌ها ارتباط مناسبی با مردم داشتند که آن هم حذف و غیر قانونی اعلام شد؛ یعنی تمام ارتباطات مردمی آسیب دید و در حال حاضر احزاب و تشکل‌ها باید بتوانند با برنامه‌های واقعی مردم را جذب و به صورت شفاف با مردم صحبت کنند و اگر در جایی هم اشتباه کردند از مردم پوزش بخواهند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: معتقدم که مسئولان و کسانی که قرار است در انتخابات شرکت کنند در ابتدا باید از مردم دلجویی کرده و از آنها عذر خواهی کنند، نه اینکه تمام اشتباهات را گردن مردم بیندازند. برای مثال در موضوع کرونا شاهدیم که تمام فشارها بر دوش مردم است.

او درباره نقش احزاب هم گفت: معتقدم که احزاب در خوش بینانه ترین حالت صرفا حدود بیست درصد اثرگذار هستند که یکی از اقدامات‌شان هم می‌تواند نقد مدیریت فعلی باشد و به مردم دلداری دهند و به صورت منطقی ایرادات کشور را بازگو کرده و شرایط امروز را توضیح دهند؛ برای مثال هرگز به مردم درباره آثار تحریم نگفته اند. همچنین باید دستاوردها را هم ذکر کنند و نباید صرفا بر روی معضلات کشور تاکید شود.

بیادی تاکید کرد: برای مثال چند هفته است که شاهد افتتاح‌های متعدد توسط دولت هستیم که اقدامات مثبتی است، یا کشوری هستیم که به صورت کامل در تحریم قرار داریم، اما با این حال شاهدیم که تمامی فروشگاه‌ها مملو از جنس بوده و مردم کمبودی حس نمی‌کنند، صرفا شاهد گرانی هستیم که آن هم به سبب گرانی کالا نیست، بلکه به سبب بی تدبیری مسئولان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار