برگزاری دومین مرحله گروهی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مشهد

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور درکلان منطقه ۹ همزمان با سراسر کشور به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی عماد زاده مدیرمرکز مطالعات و توسعه آموزش گفت: دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در ۶ حیطه آموزش‌ پزشکی، مدیریت‌نظام سلامت، مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی‌ و‌ سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، استدلال بالینی و تفکر علمی در علوم پایه برگزار شد.


او افزود: هدف از برگزاری این المپیاد شناسایی و ترغیب دانشجویان با استعداد، هدفمندکردن فعالیت‌های علمی و فوق برنامه برای ایجاد روحیه با نشاط علمی و تبادل اطلاعات در زمینه‌های علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ها است.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش با اشاره به اینکه المپیاد سال‌های قبل به صورت مرکزی در تهران برگزار می‌شد، ادامه داد: امسال به دلیل وجود همه‌گیری‌کرونا این برنامه در تهران لغو و مقررشد که مراکز کلان مناطق، این آزمون را برگزار کنند و بر این اساس مرحله دوم گروهی این المپیاد در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت مجازی برگزار شد.

عماد زاده بیان کرد: دانشجویان کلان منطقه ۹ در سه حیطه مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی‌و‌سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و استدلال بالینی در مرحله اول این المپیاد حائز رتبه شده اند.

او تصریح کرد: دوازدهمین المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۹ به مدت دو روز در مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
خیلی عاالی