معاون سیاسی استاندار کرمان خواستار فعالیت سیاسی احزاب شد

بصیری ،فعال نبودن احزاب سیاسی را به دلیل ضعیف بودن آموزش‌های سیاسی دانست و خواستار فعالیت بیشتر احزاب در چارچوب قانون شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بصیری،رئیس ستاد انتخابات استان کرمان روز یکشنبه سوم اسفند ماه در سمینار فرمانداران استان و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان کرمان  به میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در کشور است و همه باید زمینه حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت بالا را فراهم کنیم.

بصیری با تبیین انتخابات از منظر سیاسی، اقتصادی و روانی و مهم خواندن مشارکت مردم اعلام کرد: داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا از هم اکنون نسبت به دریافت گواهی نداشتن سوءپیشینه اقدام کنند و کار را برای روز‌های پایانی نگذارند.

او بر اطلاع رسانی دقیق و کامل خدمات دولت به مردم تاکید و آنرا زمینه ساز افزایش مشارکت دانست.

 بصیری از فرمانداران خواست طبق زمانبندی اعلام شده، اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات انجام ،کمبود‌ها و نیاز‌های احتمالی را گزارش کنند.

او فعال نبودن احزاب سیاسی را به دلیل ضعیف بودن آموزش‌های سیاسی دانست و خواستار فعالیت بیشتر احزاب و گروه‌های سیاسی در چارچوب قانون شد.

در بخش نخست این نشست، دبیر ستاد انتخابات، معاون توسعه مدیریت و روسای کمیته‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

همچنین رضااشک مدیرکل سابق دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری از فرمانداران و مدیران استانداری تشکر کرد و گفت: انتخابات شورا‌های روستا صرفا در روستا‌های دارای کد انجام می‌شود و ملاک در شهر‌ها نتایج سرشماری سال ۹۵ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار