لزوم اخذ گواهی نداشتن سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شورا‌ها

اخذ گواهی نداشتن سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا الزامی است و داوطلبان از هم اکنون برای دریافت گواهی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،بنا به اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، اخذ گواهی نداشتن سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا الزامی است و داوطلبان از هم اکنون برای دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه اقدام کنند.

اعتبار این گواهی‌ها برای ثبت نام در انتخابات شورا‌ها ۳ ماهه اعلام شده است.

اگر داوطلبی در زمان ثبت نام، گواهی نداشتن سوء پیشینه ارائه ندهد امکان ثبت نام وی وجود ندارد و اگر تعداد داوطلبان در یک روستا یا شهر به حد نصاب نرسد، انتخابات شورا در آن روستا یا شهر برگزار نمی‌شود و آن روستا یا شهر بدون شورا خواهد ماند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه  ۲۰اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه  ۲۶اسفندماه۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه  ۱۶فروردین ماه۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه  ۲۲فروردین ماه۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار