در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عرضه اولیه آپال خروج نقدینگی زیادی از بورس به همراه ندارد

کارشناس بازار سرمایه گفت:باتوجه به اینکه مبلغ عرضه اولیه شرکت آپال هزار و هشتصد میلیارد تومان است خروج نقدینگی زیادی را از بورس به دنبال نخواهد داشت.

مهدی سوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگاربورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر با توجه به شرایط بورس عرضه اولیه سهام شرکت آپال به نفع بازار خواهد بود؟ اظهار کرد: مبلغ عرضه اولیه این شرکت در بازار سرمایه هزار و هشتصد  میلیارد تومان است که نسبت به نقدینگی که طی چند ماه گذشته از بورس خارج شده، چندان زیاد نیست پس می توان گفت که خروج نقدگی زیادی را به دنبال نخواهد داشت.


 بیشتر بخوانید


او بیان کرد:در حال حاضر با توجه به شرایط بازار سرمایه سهامداران خرد حقیقی نسبت به این عرضه کمی واهمه دارند، البته عرضه اولیه سهام شرکت آپال مدتی است به سبب مشکلاتی که در بازار سرمایه وجود دارد به تعویق افتاده و در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت فعلی بورس تعدادی محدودی از سهام این شرکت عرضه شده است.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بنده درحال حاضر با درنظر گرفتن شرایط بازار سرمایه با عرضه سهام این شرکت موافق نیستم زیرا اکنون آرامش روانی سهامداران را بیشتر از قبل باید در نظر گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار