خراسان جنوبی، میزبان معاون وزیر آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امروز و فردا، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش میهمان استان خواهد بود.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به سفر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به استان گفت: عصر امروز دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

او افزود: حضور در برنامه شب‌های زعفرانی صدا وسیمای خراسان جنوبی (۴ اسفند)، دیگر برنامه کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در بیرجند است.

واقعی با اشاره به برنامه‌های معاون وزیر در روز سه شنبه (۵ اسفند) تصریح کرد: اولین برنامه روز سه شنبه، بازدید از دبیرستان فاطمه الزهرا شهرستان بیرجند است و پس از آن گفت و گوی مجازی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با مدیران مدارس استان در شبکه شاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان که به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، برنامه موبایلی شهدای دانش آموز و فرهنگی استان، برنامه گام دوم انقلاب و طرح جامع نقشه اردوگاه ملی ولایت رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او گفت: با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه گزند شهرستان درمیان، استخر این مجموعه افتتاح خواهد شد.

واقعی گفت: بازدید از اردوگاه ولایت روستای سورگ و کانون فرهنگی تربیتی قهستان، از دیگر برنامه‌های پیش بینی در سفر کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به استان است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
برای کسورات دانشجو معلمان فکری کنید و اون رو کاهش بدید