آموزش در شهرستان قاینات غیرحضوری است

با توجه به اعلام ستاد کرونا در خراسان جنوبی مبنی بر وضعیت نارنجی قاینات، آموزش در این شهرستان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آموزش غیرحضوری در شهرستان قاینات، گفت: این وضعیت شامل تمامی مدارس روستایی و شهری می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

او افزود: آموزش در مناطقی از شهرستان قاینات که پوشش اینترنتی ندارد از طریق درس‌نامه انجام خواهد شد و تولید محتوای لازم در این زمینه قبلا انجام شده است.

واقعی تصریح کرد: استفاده از مدرسه تلویزیونی ایران برای تمام دانش‌آموزان این شهرستان و دیگر شهرستان‌های استان توصیه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: طبق اعلام ستاد کرونا از ابتدای بهمن ماه در مناطق آبی و زرد آموزش برای دوره اول و دوم ابتدایی و دروس عملی هنرستان‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.‌

 او ادامه داد: طبق ابلاغیه‌ای که به مناطق آموزشی ارسال شد مدارس زیر ۵۰ نفر دانش‌آموز در مناطق روستایی هم آموزش حضوری دارند که با حداکثر ۱۰ دانش‌آموز کلاس‌ها برگزار می‌شود.

واقعی گفت: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارسی که آموزش حضوری دارند رعایت می‌شود و والدین در این ارتباط دغدغه‌ای نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ضدعفونی شدن کلاس‌های درس قبل و بعد حضور دانش‌آموزان خبر داد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای ضد عفونی در تمامی مدارس استان تامین شده است.

شهرستان قاینات تنها شهرستان نارنجی خراسان جنوبی است.

در حال حاضر پنج شهرستان استان شامل بیرجند، زیرکوه، فردوس، نهبندان و طبس در وضعیت زرد (متوسط خطر) هستند و پنج شهرستان سربیشه، درمیان، بشرویه، خوسف و سرایان در وضعیت آبی (کم خطر) باقی ماندند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چقدر داد زدیم که بابا درسته اوضاع بهتر شده اما چرا شتابزده مدارس رو باز کردین...
دوستان تازه به این نتیجه رسیدند که کلاسارو تعطیل کنند