فرماندار نهبندان مطرح کرد:

لزوم رعایت دستورالعمل ها در حوزه آموزش

بیکی گفت: به معلمان و مدیران مدارس تأکید شود که آموزش باید با نهایت دقت در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با توجه به رنگ بندی وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان که در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه و در شهرستان نهبندان شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

او افزود: در مجموعه آموزش و پرورش و در خصوص برگزاری کلاس‌ها در وضعیت مناسب، به معلمان و مدیران مدارس تأکید شود که آموزش با نهایت دقت در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گیرد و باید تلاش کنیم که حضور حداقلی دانش آموزان در مدارس به غیرحضوری تبدیل نشود چرا که برای برخی پایه‌ها بخصوص پایه‌های اول و دوم و همچنین پایه آخر که کنکور سراسری را پیش رو دارند و راه دسترسی به کلاس‌های تقویتی برایشان فراهم نشده، خسارات جبران ناپذیری را می‌تواند به دنبال داشته باشد.


بیشتر بخوانید


بیکی عنوان کرد: حضور معلمان در مناطقی که امکان دسترسی به شبکه شاد وجود ندارد، پررنگ‌تر شود و در این مناطق برنامه ریزی لازم برای حضور معلمان و حضور حداقلی دانش آموزان و تقسیم بندی کلاس‌های شلوغ در روز‌های مختلف صورت گیرد تا دغدغه خانواده هایشان در انجام به موقع تکالیف برطرف شود.

فرماندار نهبندان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر توسط دانش آموزان این شهرستان اظهار کرد: مصوبه‌ای اعمال شود تا شورا‌های شهر و روستا در ردیف‌های اعتبارات فرهنگی که دارند بتوانند کمک‌ها و مساعدت‌های لازم را به دانش آموزان و نخبگانی که در کنکور و یا در آزمون‌ها رتبه آورده اند، داشته باشند.

او در خصوص پرداخت شهریه برخی مدارس عنوان کرد: در پرداخت شهریه مدارس مباحثی از سوی خانواده‌ها و افراد مطرح شده است که باید یک رویه واحد در نظر گرفته شود و برای خانواده‌ها هزینه کرد شهریه مدارس توضیح داده شود.

بیکی در پایان با توجه به حائز اهمیت بودن آموزش و پرورش گفت: همه افراد جامعه با آموزش و پرورش ارتباط داشته و هر عملی که انجام گیرد، همه افراد جامعه در استفاده و بهره بردن از آن دخیل خواهند بود و باید با دست باز و تا جایی که قانون و مقررات اجازه می‌دهد، به مدارس و کانون‌های علم و تربیت و انسان سازی  مساعدت شود.

امنیت بی نظیر نهبندان، زیربنای توسعه و سرمایه گذاری است

بیکی فرماندار نهبندان در دیدار با فرمانده هنگ مرزی نهبندان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان گفت: امنیت اجتماعی خوبی در مرز‌های نهبندان وجود دارد و مردم پای ثابت مرز داری و مرزبانی هستند.

او افزود: با تکیه بر ظرفیت‌های درونی، وفاق و ایجاد همدلی بین مسئولان، شاهد پیشرفت و توسعه سرمایه گذاری هستیم.

بیکی با تأکید بر توسعه همه جانبه در تمامی بخش ها، بیان کرد: تأمین امنیت بدون شک در تحقق توسعه نقش بی بدیلی دارد لذا برای توسعه یافتگی باید انسجام بین بخشی را مدنظر داشت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار