مراحل فیلمبرداری «قهرمان، مثل قاسم» که سعی دارد انگیزه جوانان ایرانی را طی دوران کرونا افزایش دهد در خوزستان به پایان رسید.

علی رنجی، کارگردان فیلم کوتاه «قهرمان، مثل قاسم» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ساخت این اثر هنری به پایان رسیده است، گفت: مراحل فیلمبرداری آن نیز در ورزشگاه فولاد آرنا، منازل اختصاصی راه آهن، محله قدیم ۲۴ متری اهواز و ساحلی خاکریز به اتمام رسید.

او افزود: بدون شک و بی گمان با تدوین خوب احمد صدیقی و دستیار تدوین، نگین دباش، می‌تواند در سطحی بالا با دیگر فیلم‌های کوتاه به رقابت بپردازد.

رنجی بیان کرد: پس از تدوین و اجرای موسیقی از سوی نجمه رضوی، تایید و اجازه اداره ارشاد اسلامی و صدور مجوز پخش این فیلم کوتاه آماده شرکت در بخش مسابقات جشنواره‌های فیلم کوتاه در کشور می‌گردد.

پریسا مستقیم، مدیر رسانه ای، تبلیغات و هماهنگی فیلم کوتاه «قهرمان، مثل قاسم» در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ایران همواره سربلندی خود را مدیون جوانان پرتلاش، فعال و با انگیزه خود بوده، گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی هم همین جوانان وقتی عرصه را تنگ دیدند درس را رها کرده و به دفاع از سرزمین و خاک خود شتافتند.

او با یادآوری اینکه پس از دفاع مقدس نیز جوانان جهاد گونه وارد میدان شده و خود را به جهانیان ثابت کردند، افزود: ما قصد داشتیم با ساخت این فیلم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش انگیزه، «قهرمان مثل قاسم» تلنگری باشد که ایرانی می‌تواند در هر شرایطی از سختی‌ها عبور کند و قله‌های موفقیت را فتح نماید.

مستقیم با اشاره به این نکته که پشت صحنه این فیلم کوتاه با همدلی و همکاری گروه و تعامل زیاد به پایان رسید، بیان داشت: در حقیقت گروه توانست با امکانات اندک کار را برای خود شیرین و لذت بخش کنند و انگیزه‌ای برای ادامه کار شد تا ساخت فیلم‌های دیگر نیز به زودی کلید بخورد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود