راهیابی فیلم «برای او» به جشنواره فیلم آمریکا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فیلم برای او اثر سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم آمریکا انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به راهیابی فیلم «برای او» به دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «Waco Family & Faith» آمریکا گفت: این فیلم در حالی  شانزدهمین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند که پیش از این با حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی جوایز مختلفی را از آن خود کرده است.

 او با بیان اینکه فیلم داستانی «برای او» در مدت زمان ۱۶ دقیقه در حوزه هنری خوزستان، دفتر دزفول تهیه و تولید شده است، افزود: این فیلم کوتاه به زندگی پدری می‌پردازد که سال‌ها منتظر بازگشت فرزند خود از سفری بدون بازگشت است.

سعادتی‌فرد اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این فیلم سید مرتضی سبزقبا، تصویربردار امیر علی‌ویسی، تدوین فرید دغاغله، صدابردار هادی ساعدمحکم، منشی‌صحنه فاطمه سیاح‌طرفی، طراح‌صحنه، لباس و گریم حمید نورآبادی، عکاس رضا چراغ‌چشم، طراح پوستر سید مرتضی سبزقبا، عکس پوستر میثم خالدیان، مدیر تولید علیرضا مهدویان‌پور و بازیگر محمدرضا صانعیان هستند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «Waco Family & Faith» آمریکا ۴ تا ۶ فوریه ۲۰۲۱ میلادی مطابق با ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ هجری‌خورشیدی در ایالت تگزاس در جنوب آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.