هشدار رامنی درباره موفقیت ترامپ در کسب نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ۲۰۲۴

سناتور ایالت یوتا نسبت به موفقیت دونالد ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، میت رامنی، سناتور ایالت یوتا نسبت به موفقیت دونالد ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری خواه درانتخابات ۲۰۲۴ هشدار داد.

سناتور میت رامنی روز سه شنبه در مصاحبه‌ای با اطمینان اعلام کرد رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت تصمیم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، نامزدی حزب جمهوری خواه را کسب خواهد کرد.

سناتور هم حزبی ترامپ افزود مطمئن است رئیس جمهور سابق با وجود شکست در انتخابات قبل، در حزب جمهوری خواه نقش خود را ادامه خواهد داد.

او افزود: من در مورد اعضای خانواده وی نمی‌دانم که آیا آن‌ها قصد انجام این کار را دارند یا خیر، اما انتظار دارم که او به نقش خود ادامه دهد.

رامنی گفت: اگر ترامپ تصمیم بگیرد در سال ۲۰۲۴ نامزد شود مطمئنا نامزدی حزب جمهوری خواه رااز آن خود خواهد کرد. من کاملا مطمئنم که او نامزدی حزب را برنده خواهد شد. البته از حالا تا سال ۲۰۲۴ اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد.

سناتور ایالت یوتا با اشاره به نظرسنجی‌ها گفت من به نظرسنجی‌ها نگاه می‌کنم و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند، در میان نام‌هایی که به عنوان مدعی بالقوه در سال ۲۰۲۴ مطرح می‌شوند، اگر ترامپ را در میان نامزد‌های جمهوری خواه قرار دهید، او با موفقیت چشمگیر پیروز خواهد شد.

نتایج نظرسنجی جدید مورنینگ کنسالت حاکی از آن است که ۵۴ درصد از جمهوری خواهان از رئیس جمهور سابق آمریکا در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد جمهوری خواهان در مقایسه با ماه ژانویه ترامپ را کمتر در حادثه شورش به کنگره آمریکا مقصر می‌دانند. شمار جمهوری خواهانی که گفتند ترامپ مسئولیت زیادی در یورش کنگره دارد با کاهش ۱۴ واحدی به ۲۷ درصد رسیده است.

ترامپ در حالی همچنان مورد تایید نسبی هم حزبی‌های خود قرار می‌گیرد که با داشتن رسوایی دو استیضاح در کارنامه سیاسی خود در تاریخ آمریکا یکه تاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار