افتتاح دبیرستانی ۶ کلاسه در قلعه گنج

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: به منظور اجرای طرح آجر به آجر دبیرستان ۶ کلاسه روستای ده بالا منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس در آیین افتتاح یک پروژه خیری گفت: این پروژه به منظور تحقق اهداف طرح آجر به آجر و مشارکت بخش خصوصی در امر مدرسه سازی امروز افتتاح شد.

واعظی نژادگفت: تاکنون بانک‌های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی در امر مدرسه سازی ورود کرده اند و سهم مسئولیت اجتماعی خود را ادا می‌کنند، که دیروز در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز از دو بانک، که طی سال گذشته در امر ساخت مدرسه مشارکت داشتند، تجلیل شد.

او حضور، مدیرعامل یکی از بانک‌ها را خیرمقدم گفت و عنوان کرد: با همکاری و مساعدت این بانک موفق شدیم در یکی از محرومترین مناطق کشور در روستای ده بالا منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج مدرسه ایمن و استاندارد با به روز‌ترین تجهیزات را بسازیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص این پروژه آموزشی، بیان داشت: این دبیرستان با ۶ کلاس درس و ۴۹۵متر مربع زیر بنای آموزشی، ۳۰متر مربع سرویس بهداشتی،۲۰۰۰متر مربع محوطه سازی و ۲۰۰متر طول ساختمان و با اعتبار خیری ۱۷میلیارد ریال و اعتبار دولتی ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار