کرونا نوازی مهابادی‌ها با خداحافظی از ماسک

فرماندار مهاباد گفت: همزمان با ورود به وضعیت زرد کرونا در این شهرستان استفاده از ماسک توسط شهروندان کاهش یافته است.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به پایین‌ترین میزان خود رسیده به نحوی که در برخی نقاط شهر به زیر ۱۰ درصد هم می‌رسد.

خدرلو افزود: طی بازدید‌های روزانه مشخص شده که در مراکز تجاری شهرستان، برخی بانک‌ها، پست بانک‌ها، پاساژها، بازارچه و تاناکورا استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی ویژه کرونا بشدت پایین یافته و این امر زنگ خطری برای تبدیل وضعیت شهرستان به نارنجی و به تبع آن اعمال محدودیت‌ها بر بازار است.

او تصریح کرد: شهروندان و بازاریان با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و خرید‌های نوروزی باید رعایت دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند تا در زمان حساس با تعطیلی و یا محدودیت روبرو نشوند.


بیشتر بخوانید


فرماندار مهاباد اظهار داشت: بازاریان می‌توانند با استفاده از ماسک و تأکید بر استفاده از آن توسط افرادی که به مراکز تجاری و صنوف مراجعه می‌کنند، ضمن حفظ سلامتی خود مانع از اجرای محدودیت‌ها شود.

خدرلو در پایان از همشهریان خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ستاد مقابله با کرونا شهرستان را در کنترل شیوع این بیماری یاری کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.