سهمیه ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا سال ۲۰۲۳ تغییری نکرد

سهمیه ایران برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا سال ۲۰۲۳ به صورت ۲+۲ باقی ماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ با قهرمانی تیم اولسان هیوندای کره جنوبی به پایان رسید و تیم پرسپولیس هم به مقام نائب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. حال بعد از گذشت چند ماه از این مسابقات هنوز زمان و مکان دقیق دور جدید این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۱ معلوم نیست. تنها چیزی که مشخص شده این است که سهمیه ایران برای حضور در این رقابت‌ها همچنان ۲+۲ است. سایت «footyrankings» امروز به صورت رسمی رده بندی تیم‌های باشگاهی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و در آنجا مشخص شد سهیمه ایران تا سال ۲۰۲۳ به صورت ۲+ ۲ است.

در جدیدترین رده بندی اعلام شده فوتبال ایران در مجموع باشگاهی و ملی با کسب ۸۳ درصد امتیاز در جایگاه ششم کل قاره آسیا قرار گرفته است و در منطقه غرب بعد از عربستان و قطر در جایگاه سوم جای دارد.

همچنین طبق اعلام این رده بندی از سوی سایت «footyrankings» سهیمه ایران تا سال ۲۰۲۳ به شکل سابق یعنی ۲+۲ خواهد ماند و سهمیه عربستان و قطر به دلیل قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم غرب آسیا به صورت ۳+ یک خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
همشو مدیون پرسپولیس هستن که در طی چهار سال سه بار رسیدن به نیمه نهایی و دوبار به فینال منتها حیف که هر بار رفتیم فینال ای اف سی دستمونو بست البته بماند شیرین کاری شیری و نورالهی ولی نبود الکثیر روحی و تاکتیکی داغون کرد تیمو.
آخرین اخبار