جزئیات دعوای عجیب قائدی و استقلال

مشکل از زمانی شروع شد که مهدی قائدی فهمید باشگاه استقلال قرارداد وریا غفوری کاپیتان این تیم را فسخ و قراردادی جدید با او امضا کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قائدی برای نهمین روز در تمرین استقلال حاضر نشد. این بازیکن پای خود را در یک کفش کرده که باید رقم قراردادش افزایش پیدا کند. همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، این بازیکن قراردادی به ارزش ۵/۱ میلیارد تومان (همراه با آپشن‌ها-بدون آپشن‌ها ۹۰۰ میلیون) دارد، ولی می‌گوید باید این قرارداد فسخ یا آن‌که متممی به آن اضافه شود.

مشکل از زمانی شروع شد که مهدی قائدی فهمید باشگاه استقلال قرارداد وریا غفوری کاپیتان این تیم را فسخ و قراردادی جدید با او امضا کرده است.

در این روند حدود ۳/۵ میلیارد تومان به قرارداد غفوری اضافه شد. از سویی مهدی قائدی در جریان رقم قرارداد‌های جدید قرار گرفت. مثلا فهمید بابک مرادی تازه وارد که سال گذشته از ماشین‌سازی ۵۰۰ میلیون گرفته بود، برای دو فصل با استقلال دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون امضا کرد. همچنین با‌خبر شد قرارداد مرادمند با این باشگاه برای دو فصل ۱۲ میلیارد تومان به امضا رسیده است.

مهدی که خود را منجی استقلال می‌دانست، واکنش تندی نشان داد: «چرا قرارداد من قائدی باید ۱/۵ میلیارد باشد و قرارداد بازیکنی که نصف من هم بازی نمی‌کند، بیشتر؟!»

او خود را محق می‌دانست و با توجه به اقدام سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال در فسخ قرارداد وریا، باشگاه را تحت فشار گذاشت تا قرارداد تازه‌ای امضا کند. مهدی قائدی تا اینجا ۶۷‌درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. او با سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال به توافق رسیده بود رقم قراردادش افزایشی دو میلیارد و ۱۰۰ میلیونی داشته باشد و به عدد ۳ میلیارد برای فصل جاری برسد. سعادتمند هم پذیرفته بود قرارداد را باب میل قائدی تنظیم و امضا کند.

اما بعد از تغییرات مدیریتی، مددی به این خواسته قائدی تن نداد و به این بازیکن اعلام کرد که قبول دارد بازیکن خوب و اثرگذاری است، اما موقتا می‌توانند ۵۰۰ میلیون به حسابش واریز کنند تا از امروز در تمرینات استقلال شرکت کند. قائدی، اما این پیشنهاد را رد کرده و گفته تا زمانی که قرارداد طبق خواسته‌اش ترمیم نشود پا به محل تمرین نمی‌گذارد.


بیشتر بخوانید

فسخ ۳‌میلیون یورویی؟
مدیر برنامه این بازیکن فردی به نام مطوری است که به مسؤولان استقلال از طرف قائدی اعلام کرده خواستار بند فسخ قرارداد به رقم ۵۰۰ هزار دلار است. مسؤولان باشگاه استقلال که همیشه در قبال بازیکنان و خواسته‌های آن‌ها بازنده هستند این بار با توجه به قرارداد قائدی تا سال ۱۴۰۲ با استقلال به درخواست این بازیکن پاسخ منفی داده و اعلام کردند به هیچ عنوان زیر بار این درخواست نمی‌روند مگر این‌که او راضی شود بند فسخ قرارداد را به ۳ میلیون یورو افزایش بدهد.

قائدی که اصرار مسؤولان استقلال را دیده تا قرار دادن بند یک میلیون یورویی راضی شده، اما زیر بار ۳ میلیون یورو نرفته است. مسؤولان استقلال به قائدی گفته اند او بازنده ماجراست چراکه قرارداد دارد و اگر نخواهد بازی کند و به تمرین هم نرود، با جریمه‌ای سنگین روبه‌رو خواهد شد. باید دید این بازیکن به خواسته باشگاه تن می‌دهد؟ در همین حال حسن روشن مهاجم اسبق و پیشکسوت استقلال در این‌باره می‌گوید: «این‌ها کار دلال‌هاست. زیر پای قائدی نشسته‌اند که بیا فلان کن. اگر قرارداد دارد نمی‌تواند کاری کند.»

استقلال به دنبال اشکان دژاگه است-تراکتور: او را نمی‌دهیم
استقلال برای چندمین فصل متوالی به دنبال جذب اشکان دژاگه افتاده است. کاپیتان سابق تیم‌ملی که ظاهرا تمایل زیادی ندارد دیگر در تبریز بماند، بدش نمی‌آید به تهران بیاید. نزدیکان اشکان می‌گویند او استقلالی است و به همین دلیل دوست دارد روزی پیراهن آبی به تن کند.

دژاگه در سال‌های اخیر در تیررس استقلال بوده و حتی یک بار وینفرد شفر سرمربی سابق این تیم مذاکرات مستقیمی با او داشت. اشکان، اما در نهایت تصمیم گرفت راهی تبریز شود و برای تراکتور بازی کند چراکه دستمزدش بسیار بیشتر بود. منتها بعد از جدایی حاج‌صفی از این تیم، اشکان هم خیلی راغب نیست کارش را در آنجا ادامه دهد.

او امسال در مقطعی با تراکتور هم به مشکلات مالی خورد و حتی مدتی در تمرینات این تیم حاضر نشد. در یکی دو روز گذشته باز هم شایعات زیادی درباره انتقال این بازیکن به استقلال مطرح شده است.

البته او بازیکن آزاد نیست و قاعدتا باید رضایت تیم تراکتور را جلب کند. مسؤولان استقلال هم هنوز به صورت رسمی در این‌باره مذاکره نکرده‌اند. در همین حال جعفر محرم‌پور قائم‌مقام باشگاه تراکتور نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: «اشکان دژاگه در خدمت باشگاه تراکتور است، زیرا با ما قرارداد دارد. با هیچ باشگاهی درباره این بازیکن مذاکره نکرده‌ایم و توافقی انجام نخواهیم داد. دژاگه به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.»

منبع:روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدتقی فرشباف قویفکر
۰۸:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
پولهای بی زبان را تقدیم چه کسانی می کنند که شاید صلاح نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
اعدام
۲۰:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آره اگه نگاه کنین دقیقا مثل جریان آقای لوگو بوسه فقط برای اون پول نبود برای قائدی پول هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
یعنی بازیکنات اینقدر پول میگیرن!!!!
من داخل خواب هم اینقدر پول نمیبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
تا زمانی که از جیب ملت صرف ابن امور بشود ..باید هم این رفتار و منش را در به اصطلاح ورزش فوتبال شاهد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۴:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
پول های میلیاردی اینا را از کجا می دهند بر سر میلیارد میلیارد که ماهانه میگیرند قهر می کنند واقعا که کسانی هستند که با نان یارانه آخر ماه سر می کنند تعدادشان هم کم نیست خیلی خیلی بهتر و شایسته تر از اینا هستند اصلا معلومه چه خبره؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۴:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
این بچه فسقلی چی فکر کرده . بندازیدش بیرون ببینیم جای دیگه همین قدر بهش پول میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
فسقلی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
عدالت در دنیا همینطور است افراد زیر دیپلم و بیسواد که تنها هنرشان لگد بهم زدن هست باید اینقدر پول و ثروت باد آورده دریافت کنند آنوقت متخصصان و افراد تحصیلکرده هم بر ای صد هزارتومان لنگ بزنند دورود بر دنیا و عدالتش