حضور فیلم کوتاه آمیتاباچان علیه آمیتاباچان در جشنواره هنر زنده است

فیلم کوتاه آمیتاباچان علیه آمیتاباچان منتخب حضور در جشنواره فیلم هنر زنده است، شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، مهرداد سهامی، مستندساز شیرازی که ساخت فیلم کوتاه آمیتاباچان علیه آمیتاباچان را با هدف ارائه روایتی متفاوت از شباهت افراد به شخصیت‌های معروف جهان جلو دوربین برده است، سوژه اصلی این فیلم فردی با نام مسعود پیروی است که در ابعاد مختلف ازجمله زندگی شخصی و هنری به آمیتا باچان هنرپیشه هندی، شباهت دارد.

او، گفت: در کارگردانی این مستند به دنبال تکرار مکررات و طی روند همیشگی فیلم‌های مستند نبودم و با نگاهی متفاوت و ذهنی خالی از چارچوب های قراردادی و از پیش تعیین شده گام برداشتم.

سهامی، بیان کرد: در ساخت این مستند سعی کرده‌ام به اصل ماهیت سوژه پایبند باشم زیرا یکی از رسالت‌های سینمای مستند را همین موضوع می‌دانم.

مستند ساز شیرازی، تصریح کرد: در ساخت فیلم همیشه به دنبال شکل روایت به صورت‌های متفاوت بودم و امید دارم که این فیلم نیز با نگاهی متفاوت و ذهنی خالی از چارچوب‌های قراردادی و از پیش تعیین شده دیده شود.

او، درباره راهیابی این اثر به جشنواره هنر زنده است، ادامه داد: کمال تبریزی دبیر بخش فیلم این جشنواره است و این رویداد هنری از دهم تا بیستم اسفندماه ۹۹ در تهران برگزار می‌شود.

سهامی، افزود: بر اساس جدول منتشرشده این اثر در سالن شماره ۸ باغ کتاب تهران و برای بخش داوری و اهالی رسانه و منتقدان در سالن اصلی پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب به روی پرده می رود.

مستند ساز شیرازی، اضافه کرد: عوامل این فیلم عبارت‌ند از، مشاور کارگردان مسعود احمدی، کارگردان، تهیه کننده و تصویربردار مهرداد سهامی، تدوین و صداگذاری شیما پورسهم‌الدین، صدابردار و طراح پوستر محمدعلی بشنام، منشی صحنه‌ فائزه جباری، عکاس احسان پارسا، مترجمان زهره شمسی و علی اکبر شمسی.

آمیتاباچان در فیلم هایی از جمله  شعله و قانون نقش آفرینی کرده است.

انتهای پیام/ت

 

برچسب ها: فیلم کوتاه ، جشنواه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.