برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی حدود ۲۶۰ پایگاه و مرکز در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی حدود ۲۶۰ پایگاه و مرکز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : جشن نیکوکاری با شعار زندگی خالی نیست مهربانی هست ایمان هست برگزار می‌شود و از ۱۲ اسفند به صورت نمادین تا ۱۵ اسفند ماه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: مرحله نخست جشن نیکوکاری از دی ماه امسال آغاز شده و سیزده تا پانزده اسفند امسال، این آیین خداپسندانه در مدارس، پایگاه‌های دایر در سطح استان و میعادگاه‌های نماز جمعه برپا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی افزود: در تمام شهرستان‌ها پایگاه‌های جمع آوری در نظر گرفته شده است؛ و پایگاه‌های امداد و ۲۶۰ مرکز نیکو کاری آماده جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیرات هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳ هزار نفر لز نیازمندان استان تحت پوشش مراکز نیکو کاری قراردارند افزود: در این زمینه ۴۴ هزار نفر خیر کمک های خود را از طریق این مراکز به دست نیازمندان رسانده اند.

سهندی ادامه دا: به میزان ۱۱۲ میلیارد تومان کمک های مردم خیر استان توسط مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی افزود: مردم خیر استان امسال بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند که در مقایسه با سال گذشته ۸۴ درصد افزایش نشان می دهد.

سهندی در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان استان نیز گفت: در سال جاری برای ۷ هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان با پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ایجاد اشتغال شده است.

او بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان غربی این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی افزود:همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.