دستگاه‌های اجرایی در اجرای پویش "ایران مهربان" با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کنند

مدیر کل اداری و مالی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح پویش "ایران مهربان" گفت: دستگاه‌های اجرایی در اجرای این پویش با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خبازی مدیر کل اداری و مالی استانداری آذربایجان غربی  روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پویش ایران مهربان که در محل استانداری برگزار شد، با تشریح ابعاد مختلف مالی و معنوی این پویش، گفت: در قالب اجرای این طرح هر کارمند می‌تواند حامی یک یا چند نفر از ایتام شده و در کنار اجر معنوی می‌تواند بخشی از مشکلات ایتام را حل نماید.

او ادامه داد: استانداری آذربایجان غربی آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای کامل این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی فاقد حامی بوده که برای حامی‌یابی آن‌ها پویش «ایران مهربان» اجرا می‌شود.

سهندی گفت: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است، و در حال حاضر، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان پایین‌تر از میانگین متوسط کشوری و برابر با ۱۹۰ هزار تومان است که با اجرای این پویش، سرانه پرداختی به آن‌ها به بیش از ۷۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.