علیخانی:

۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل شبکه مترو نیاز است

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر با همین روند کنونی پیش رویم تا بیست سال آینده مترو تکمیل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: شورا در دوره پنجم به درستی توجه به تی او دی را مد نظر قرار داد و اگر این امر نهادینه و اجرایی می‌شد ما می‌توانستیم از درامد این بخش در خصوص توسعه تجهیزات حمل و نقل استفاده کنیم و امروز خیلی روان‌تر ناوگان حمل و نقل عمومی حرکت می‌کرد و در شرایط کرونایی به کار می‌آمد.

علیخانی گفت: اگر قرار باشد درآمد‌های در شعاع ۳۰۰ متری در خصوص ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی جدی گرفته نشود نوشتن این برنامه چه فایده‌ای دارد و امروز هم چیزی قرار نیست از جایی کم شود.

وی افزود: به نظر من اگر شورا مصمم است باید طرح تفصیلی اصلاح شود تا نهایتا بتوانیم توسعه حمل و نقل عمومی از طریق همین منابع تامین شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل شبکه مترو اعتبار نیاز داریم و اگر با همین روند کنونی پیش رویم یعنی ۳۵۰۰ میلیارد در سال اعتبار تخصیص یابد تا بیست سال آینده تکمیل نخواهد شد. در حالی که اگر در شعاع ۳۰۰ متر ایستگاه‌های حمل و نوقل عمومی هر درامد‌ی حاصل شود به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار