در بسته حوادث دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ بخوانید؛

کشف کالای قاچاق در باغملک/ دام‌های قاچاق در وطن ماندگار شدند

حوادث امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف کالای قاچاق در باغملک

سرهنگ عبدالرحیم قربان پور فرمانده انتظامی باغملک گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز و مقابله با قاچاقچیان، عوامل انتظامی حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی در جاده "روستای سوالی" شهرستان باغملک به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی و با استفاده از علائم هشدار دهنده خودروی مذکور را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی مذکور ۲ دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات مربوطه کشف کردند.

سرهنگ قربان پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انهدام باند سارقان به‎عنف در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، هویت اعضاء باند ۵ نفره سارقان سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳ فقره سرقت بعنف تلفن همراه و وجه نقد، یک فقره سرقت مسلحانه منزل و یک فقره تیراندازی اعتراف کردند و پس از بازسازی صحنه‎های سرقت با حضور مالباختگان و سارقان، پس از تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری سارق منزل و کابل‌های برق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و کابل برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی با گشت زنی نامحسوس و هدفمند یک سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس و پس از مواجهه شدن به ادله و مستندات قانونی به ۶ فقره سرقت منزل و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

کشف محموله قاچاق احشام در شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش بیان داشت: به منظور مبارزه با قاچاق احشام و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی حین ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان شوش یک دستگاه خودروی کامیون حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۲ راس گوسفند قاچاق کشف و خودروی مذکور به پارکینگ انتقال داده شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انهدام باند سارقان مسلح با تلاش پلیس بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی رصد اطلاعاتی پلیس شهرستان، باند سارقان مسلح که در سطح استان‌های خوزستان و لرستان اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شدند و خودروی حامل ۳ عضو این باند در چتر اطلاعاتی تیم‌های عملیاتی پلیس ماهشهر قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات تعقیب و گریز و قانون هر ۳ متهم مزبور دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۲ خشاب مربوطه و ۵۷ فشنگ جنگی، یک عدد قیچی بزرگ آهن بُر، یک عدد تالیور، ۲ قضه چاقو و ۴ جفت دستکش کشف شد، بیان داشت: پلاک خودروی موصوف سابقه سرقت از شهرستان دزفول را دارد و یکی از متهمان شرور مسلح و سارق حرفه‎ای که دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری، اتهام قتل عمد و تیراندازی متعدد تحت تعقیب مراجع قضائی استان لرستان است.

سرهنگ پاپی به اعتراف متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه اشاره و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.