اهدای ۳۴۲۰۰ سی سی خون به بیماران کوهبنانی

در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه، مردم کوهبنان ۳۴ هزار و ۲٠٠ سی سی از خون خود را به بیماران و نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه مراسم اهدای خون گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان پای کار آمدند و کار‌های بسیار خوب و بزرگی انجام دادند.

او افزود: کمک‌های مومنانه در قالب‌های گوناگون در سطح شهرستان و محلات به همت جوانان و نوجوانان بسیجی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شد.

ابراهیمی بیان داشت: کمک‌های مومنانه در قالب توزیع سبد کالای معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم، توزیع نان صلواتی، ماسک و دستکش رایگان، کمک‌های گروه‌های جهادی و ... طی یک سال گذشته انجام شده است.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و کمبود بانک خون استان کرمان و نیاز به فرآورده‌های خونی با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر، بسیج فرهنگیان و ورزشکاران به یاد سردار دل‌ها پویش نذر خون در کوهبنان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: با حضور واحد سیار خونگیری هلال احمر مردم ولایت مدار کوهبنان بیش از ۳۴ هزار و۲۰۰سی سی از خون را اهدا کردند.

ابراهیمی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی، توزیع سبد کالای معیشتی همچنان ادامه دارد که در هفته جاری با همکاری هیئت و‌گروه جهادی بنی الزهرای کوهبنان، دفتر امام جمعه این شهرستان و پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۳۰۰ سبد کالا در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد توزیع شد.

او بیان داشت: قصد داریم در روز‌های پایانی ماه رجب و اوایل ماه شعبان با مساعدت خیرین، خیریه‌ها و مراکز خدمت رسان، توزیع کمک‌های مومنانه در قالب سبد کالای معیشتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار