روایت سربازان آمریکایی از شب ترسناک عین الاسد + فیلم

ویدئویی از سربازان عین الاسد که زمان حمله نیروی هوافضای ایران در آنجا حضور داشته اما جان سالم به در بردند منتشر شده که آن را روایت می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهم دی ماه سال ۱۳۹۸، نیروی هوافضای سپاه پاسداران، مواضع آمریکایی‌ها در عراق؛ یعنی پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد. این حمله هوایی که با عنوان عملیات شهید سلیمانی شناخته می‌شود، در جواب ترور سردار شهید سلیمانی و همراهانشان توسط آمریکایی‌ها در عراق بود.

در این حمله هوایی موشک‌های بالستیک پرتاب شده از کرمانشاه، پایگاه عین الاسد در استان الانبار را مورد هدف قرار دادند. خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام رسمی آمریکا اعلام کرد که در این حمله تلفات نظامیان آمریکا به بیش از ۱۰۰ نفر رسید.


بیشتر بخوانید


به تازگی ویدئویی از سربازان حاضر در عین الاسد که از این حمله جان سالم به در بردند منتشر شده، این سربازان حمله ۸ ژانویه ایران به عین الاسد را اینگونه روایت می‌کنند:

" صادقانه بگویم؛ هرگز فکر نمی‌کردیم که از این حمله جان سالم به در ببریم. هر موشکی که منفجر می‌شد گویی خورشید طلوع می‌کرد. توان دفاع را نداشتیم و همه چیز در اطراف ما در حال نابود شدن بود. باید اعتراف کنم هنوز اختلالات روانی دارم و شب‌ها کابوس می‌بینم! "

در ادامه ویدئوی روایت سربازان عین الاسد را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نوش جونتون. گوارای وجودتون.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
حمله موشکی به عین الاسد ین فقط یک سیلی هشدار دهنده بود با موشکهای نقطه زن با خرج و انفجارهای ضعیف برای اینکه به شما تروریستهای آمریکایی جنایتکار حالی کند که گورتون رو از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص گم کنید و فرار را بر قرار ترجیح دهید اگر نه در انتقام سخت و خشن که در راه است و شک نکنید که در راه است دیگر از لشکریانتان نفری باقی نخواهد ماند که برایتان تعریف خاطره کنند با حجم آتش هزاران بار سنگینتر از این حجم موشکی ضعیف که دیدیت و توانستید تعریف خاطره کنید در آن روزهای انتقام سخت نه لشکری برایتان باقی خواهد ماند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص نه عدوات نظامیتان باقی خواهد ماند در خشکی و دریا و آسمان به نفعتان است هر چه سریعتر جهان اسلام را ترک کنید برای همیشه بدانید و آگاه باشید ای دشمنان ایران اسلامی ایران اسلامی امروز دیگر یک کشو و یک ملت عقب نگه داشته ضعیف نگه داشته شده همانند زمان و دوران قاجاریه مفلوکین بی عرضه های وطن فروش و زمان پهلوی ملعون خائن وطن فروش تا دندان وابسته به شما اجنویان نیست ایران اسلامی امروز ایرانیست پیشرفته خردمند بصیر عادل مقتدر قدرتمند عظیم متحد و یکپارچه قدرتمند از هر لحاظ و مجهز به تمامی تکنولوژیهای به روز جهان و مقتدر و مستقل و قدرتمند و عدالت گستر و پیگیر حق حقوق ضایع شده اش می باشد و دیگر دوران بزن در رویی شما ابرقدرتهای پوشالین در جهان امروز تمام شده بدانید و آگاه باشید ایران اسلامی هم یک کشور ابرقدرت جهانیست که باید بهش احترام و عزت بگذارید در غیر این صورت عقوبتهای سخت و جبران ناپذیری در انتظارتان است . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
ماشالله سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
علت پخش این مصاحبه ها برای مردم آمریکا هست تا بهانه ای برای حضور گسترده تر در جنوب غربی آسیا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
آآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخیش دلم خنک شد ......این است قدرت بچه های ایران
آخرین اخبار