پیام تسلیت پورابراهیمی در پی درگذشت مادر شهید شفیعی

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس رحلت بانوی مجاهد و انقلابی حاجیه خانم سکینه پاک زاد عباسی مادر بزرگوار سردار شهید علی شفیعی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی رحلت بانوی مجاهد و انقلابی حاجیه خانم سکینه پاک زاد عباسی مادر بزرگوار سردار شهید علی شفیعی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت  مرحومه حاجیه خانم سکینه پاک زاد عباسی مادر ارجمند سردار شهید علی شفیعی فرمانده محورهای عملیاتی لشکر ۴۱ ثارا... در دوران دفاع مقدس، موجب اندوه فراوان شد.

آن بانوی فداکار و انقلابی تنها فرزند خود را در راستای فرهنگ اسلامی و انقلابی تربیت نمود و با نهضت امام خمینی ( ره ) آشنا کرد و در پشت جبهه نیز توفیق  خدمت رسانی به رزمندگان را داشت و زمانی هم در کربلای چهار تک فرزند رشید و دلاور خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود زینب گونه باز هم با عزمی راسخ در خط مقدم دفاع از انقلاب و ولایت بود و مایه دلگرمی و امید بخشی طیف زیادی از همسران و مادران شهدای کرمان بود و همچنین  سردار پاسدار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز همیشه به این بانوی فداکار عنایت ویژه ای داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این مادر صبور و مومنه و انقلابی  به مردم شهید پرور استان کرمان، از درگاه خداوند متعال  برای این  بانوی صالحه  رحمت و مغفرت  واسعه الهی  و برای بازماندگان و داغدیدگان محترم، صبر و شکیبایی  مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار