‍ پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت " دکتر علیرضا حقیقی"

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت شهید مدافع سلامت " دکتر علیرضا حقیقی" فوق تخصص نوزادان بیمارستان راضیه فیروز کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دنبال شهادت شهید مدافع سلامت " دکتر علیرضا حقیقی" فوق تخصص نوزادان بیمارستان راضیه فیروز کرمان، حمید رضا رشیدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با صدور پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

 ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه، پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره، جان برکفان حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

شهید مدافع سلامت" دکتر علیرضا حقیقی" فوق تخصص نوزادان بیمارستان راضیه فیروز کرمان نمونه یک انسان متعهد، اخلاق مدار و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری نهم دی ماه ۹۹ به لقاء الله پیوست.

اينجانب اين مصيبت را به خانواده گرامی آن شهید والامقام، جامعه پزشکی و خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان صميمانه تسليت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همكار فداكارمان و صبر و بردباری برای بازماندگانش مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار