نحوه ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر اعلام شد

در اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور نحوه ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۶  خود نحوه ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر را اعلام کرده است.

محمدتقی ایرانی افزود: در این اطلاعیه آمده است، پیرو اطلاعیه‌ شماره ۴، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ شورا‌های اسلامی شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

او ادامه داد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به چهار روش اقدام کنند: ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام و یا ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل اصل گواهی نداشتن سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر همه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان،  یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک کارشناسی یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های بالای بیست هزار نفر جمعیت، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر، است.

ایرانی بیان کرد: کسانی که سابقه‌ یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارند، به شرطی که در همان حوزه‌ انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

در استان بوشهر ۴۳۶ شورای اسلامی شهر و روستا تشکیل می‌شود که شامل ۴۰ شورای شهری با ۲۱۰ کرسی و ۳۹۶ شورای روستایی با ۱۲۸۰ کرسی خواهد بود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.