سهام داران خراسان رضوی بیشترین ارزش سرمایه را در شرکت سهام عدالت دارند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در این استان دارای بیشترین ارزش سرمایه‌گذاری و شمار سهام داران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امیررحیمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در این استان دارای بیشترین ارزش سرمایه‌گذاری و شمار سهام داران است و ارزش این شرکت حدود ۳۵۰ هزار میلیارد ریال است که رتبه اول را در این استان از نظر ارزش دارد.

او افزود: این شرکت با نماد رضوی علاوه بر برخورداری از بیشترین سرمایه و دارایی دارای بیشترین تعداد سهام داران به تعداد ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سهام دار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۶۸ درصد سهام داران این شرکت روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیده‌اند که در این قالب مدیریت سهام را بر عهده شرکت و هیات مدیره شرکت گذاشته‌اند بنابراین باید نسبت به حضور موثر و مفید در انتخابات هیات مدیره این شرکت در اواخر اسفند ماه فعال باشند.


بیشتر بخوانید


امیررحیمی بیان کرد: هم اکنون سه میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۰۴ نفر در این استان سهام عدالت دارند که یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۵۶۲ نفر از این تعداد در مشهد هستند.

او تصریح کرد: از کل شمار سهام داران عدالت در خراسان رضوی یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۰۰ نفر روش مستقیم و بقیه روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی با بیان اینکه تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم تنها در ارتباط با نحوه مدیریت سهام است تاکید کرد: در روش مستقیم هم مدیریت و هم مالکیت از آن سهام دار است، ولی در روش غیرمستقیم مالکیت همچنان در اختیار سهام دار، ولی مدیریت آن با شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان است.

امیر رحیمی اظهار کرد: کسانی که روش مستقیم را انتخاب نموده‌اند برای اینکه بتوانند در انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان شرکت نمایند و به فرد مورد نظر رای دهند باید در سامانه سجام ثبت‌نام نموده و همچنین احراز هویت شده باشند.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.