معاون خدمات انسانی سازمان محیط زیست:

استان‌های صنعتی باید متقاضیان بیشتری برای صنعت سبز داشته باشند

تجریشی گفت: ما انتظار داریم استان‌هایی که صنعتی‌تر هستند، متقاضیان بیشتری برای صنعت سبز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تجریشی معاون محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در بیست و دومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز که صبح امروز سه شنبه ۱۲ (اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: هر سال برای تشویق اشخاص پیشرو در امر محیط زیست و اقتصاد سبز از آن‌ها قدردانی می‌کنیم و امسال نیز ۶۵ مورد از صنایع انتخاب شدند و از صاحبان آن‌ها قدردانی شد.

او افزود: تعداد معاونان سبز بسیار کم است و این نشان می‌دهد در این حوزه ما متقاضی کم داریم و صنایعی که آلاینده محسوب می‌شدند بسیار تلاش خوبی در این امر دارند و کار می‌کنند.

تجریشی با اشاره به اینکه این موضوع را در سال‌های آینده گسترده‌تر ادامه خواهیم داد، گفت: ما انتظار داریم استان‌هایی که صنعتی‌تر هستند متقاضیان بیشتری داشته باشند همچنین بیمارستان‌هایی که خدمات سبز انجام دادند نیز منتخب شدند که از آن‌ها تقدیر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


معاون محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست درباره آلودگی هوا در سال جاری تصریح کرد: امسال سال خوبی نبود و به مراتب می‌توانست بهتر از این باشد، باید نظارت بیشتری بر تردد کامیون‌ها می‌شد، جلسات زیادی در این باره با مجلس شورای اسلامی داشتیم.

تجریشی گفت: در شرایطی که تهران در آن به سر می‌برد، شاخص تعدادی از آلاینده‌ها بسیار بالاست و اگر کنترل نشود این آلودگی هوا در تابستان نیز وجود خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه بودجه کافی برای مقابله با آلودگی هوا اختصاص داده نشده است، بیان کرد: با نداشتن اعتبار کافی نمی‌توان انتظار داشت که آلودگی هوا در سال‌های آینده وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست ، خدمات سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار