۱۴ هزار کردستانی واجد شرایط مسکن ملی هستند

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت:پس از سه مرحله پالایش،۱۴ هزار و ۱۰۰نفر واجد شرایط مسکن ملی در استان کردستان مشخص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی رضایی سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان در سه مرحله ثبت نامی، پالایش شده و واجدین شرایط واگذاری مشخص شده اند.

او در خصوص نحوه واگذاری افزود: هم اکنون در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، زمین را به خود متقاضیان واگذار می‌کنیم و خود متقاضی پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی است.

رضایی بیان کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز هم اکنون در شهر سقز عملیات اجرایی پروژه هزار و ۴۰۰ واحدی و در شهر سنندج نیز پروژه ۱۴۰ واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون است و سایر پروژه‌ها نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد.

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان افزود: مهمترین معضل طرح اقدام ملی بحث تأمین زمین است که با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده است بخشی از این مشکل مرتفع شده و بخشی دیگر نیز در حال رفع شدن است.

رضایی به شهروندان توصیه کرد که با عنایت به اینکه تاکنون دستورالعملی راجع به خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی ابلاغ نشده است از خرید یا فروش این امتیاز پرهیز کنند تا دچار خسران مالی و مشکل حقوقی نشوند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.