رئیس شبکه بهداشت ماهشهر:

بیمارستان‌های ماهشهر ظرفیت خالی ندارد

شنبدی گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، بیمارستان‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش بیمار جدید را ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت بندر ماهشهر گفت: مسئولان واحد‌های صنعتی و پروژه‌های فعال مستقر در کل شهرستان و اداره کل بنادر و دریانوردی تحت هیچ شرایطی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا نمی‌کنند و علاوه بر آن به طور خودسرانه اقدام به صدور مجوز تردد برای کارکنان و کارگران سایر شهر‌ها می‌کنند.

او تصریح کرد: تمامی شرکت‌ها باید به کارکنان و کارگرانی که ساکن شهر‌های اطراف هستند، ۱۴ روز مرخصی دهند تا هیچ فردی طی این مدت به شهرستان بندر ماهشهر ورود و خروج نداشته باشد و صدور مجوز فقط از طریق پلیس راهور صورت گیرد. همچنین رعایت ۵۰ درصد حضور پرسنل در واحد‌های مذکور طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان الزامی است.

شنبدی افزود: با توجه به تداوم وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع ویروس کووید ۱۹، بیمارستان‌های شهرستان گنجایش و ظرفیت پذیرش بیمار جدید را ندارند.

رئیس شبکه بهداشت ماهشهر ادامه داد: از عموم شهروندان تقاضامندیم که تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند و به همین منظور تمام نیرو‌های نظارتی ما وضعیت رعایت اصول را در سطح شهرستان رصد کرده و در صورت رعایت نکردن مصوبات از طریق مراجع قضایی با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.