بستری شدن ۳۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ مراجعه کننده مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها داشتیم که ۳۰۷ نفر بستری شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بار مراجعه افراد مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان افزایشی است البته شیب آن کاهش پیدا کرده است و فاصله‌گذاری اجتماعی در میان مردم بهتر شده و استفاده از ماسک به ۸۲ درصد رسیده است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ مراجعه کننده مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان داشتیم و از این تعداد ۳۰۷ نفر بستری شدند و بار مراجعه به ۶۲ مرکز بهداشتی منتخب در شبانه روز گذشته حدود چهار هزار نفر بوده و از ۳۰۷ بیمار بستری ۱۸۸ نفر تست pcr مثبت و بقیه مشکوک به بیماری بودند.

ابول‌نژادیان با بیان اینکه تردد در سطح شهر اهواز کاهش یافته، اما هنوز شهر شلوغ است و برای شهری با وضعیت قرمز زیاد است،  بیان داشت: برای اینکه آمار مبتلایان به کرونا را در خوزستان کاهش دهیم نیاز به همراهی بیشتر مردم داریم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار داشت: نگران وضعیت اصناف و کسبه ناشی از محدودیت و تعطیلی کسب و کار آن‌ها هستیم، اما با این وجود جان و سلامت مردم بسیار مهم است و فشار زیادی روی بیمارستان‌های خوزستان وجود دارد، اما با این وجود اجازه نمی‌دهیم بیماری پشت درب آی‌سی‌یو و یا تخت‌های عادی بیمارستانی بماند.

این مقام مسئول گفت: هر چند ظرفیت تخت‌های بیمارستانی را در خوزستان افزایش دادیم، اما این ظرفیت محدود است و نیاز به همکاری و همراهی مردم داریم تا آمار مبتلایان به کرونا کاهشی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.