مدیر جهاد کشاورزی مشهد مطرح کرد؛

صدور ۳۰۴ مجوز صنایع تبدیلی و تکمیلی در مشهد

مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۳۰۴ مورد مجوز صنایع تبدیلی و تکمیلی با محوریت حمایت از صنایع غذایی و محصولات کشاورزی در مشهد صادر می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی زاده مدیر جهاد کشاورزی مشهد با اشاره به صدور ۳۰۴ مورد مجوز صنایع تبدیلی و تکمیلی در مشهد، گفت: صدور مجوز‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی و حمایت از صنایع مزبور اختصاصا با موضوع مواد غذایی و محصولات کشاورزی در زمره‌ی وظایف احصاء شده‌ی جهاد کشاورزی است که در امر فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و دامی در مشهد اهتمام می‌ورزند.

او افزود:کاهش ضایعات، فرآوری مواد خام، اشتغال زایی، امکان دسترسی به محصولات کشاورزی در تمام فصول، ارزش افزوده، ارز آوری و صادرات از فواید واحد‌هایی بسته بندی مواد غذایی و کارخانجات مربوط به فرآوری است.


بیشتربخوانید



مدیر جهاد کشاورزی مشهد اخلاق حرفه‌ای و کار بی وقفه را تضمین کننده تحقق شعار سال دانست و ادامه داد: در این هیاهوی شیوع کرونا و ظلمی که دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه و طاقت فرسا بر مردم تحمیل نموده و متأسفانه بازتاب آن سفره‌های مردمی با سطح درآمد متوسط به پایین را نشانه گرفته است. تنها و تنها اخلاق گرایی و کار مداری علی الخصوص در حوزه جهاد کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات معیشتی و کاهش دغدغه‌های دولت در امنیت غذایی مردم باشد.

 طهماسبی زاده بیان کرد: در این زمینه و برای ایجاد کارگاه‌ها و کمک به متقاضیان تسهیلاتی داده می‌شود، این تسهیلات به دو صورت واگذار می‌ شود تسهیلات ثابت که برای احداث و خرید ادوات و ماشین آلات و تسهیلات سرمایه در گردش که برای خرید مواد اولیه، حقوق و دستمزد کاربرد دارد.

او تصریح کرد: مشهد در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی رتبه اول استان را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.