در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور

کارشناس هواشناسی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش باران و برف در نوار غربی آغاز می‌شود.

امیرحسین نقشینه کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود گفت: در استان‌های خراسان شمالی و  خراسان رضوی شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

او ادامه داد: فردا بارش در ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و خراسان رضوی تداوم خواهد داشت.

نقشینه افزود: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش باران و برف در نوار غربی آغاز می‌شود و بعد از ظهر فردا در مناطق جنوب، مرکز  و شرق کشور نیز شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

او با بیان اینکه روز جمعه به جز جنوب شرق کشور در سایر مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: از بعد از ظهر جمعه فعالیت سامانه در نیمه غربی کاهش می‌یابد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز شنبه فقط در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان بارش پیش‌بینی می‌شود و این سامانه از مرز‌های شرقی خارج خواهد شد. شدت بارش در روز‌های پنجشنبه و جمعه در شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان است.

نقشینه با بیان اینکه در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش به صورت برف خواهد بود بیان کرد: بعد از ظهر جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور و روز شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در شرق و جنوب شرق کشور گرد و خاک دور از انتظار نیست.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با وزش باد است. بیشترین دمای هوای تهران فردا به ۱۸ درجه و کمترین آن به ۱۰ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
الحمدلله
اسفند از دی وبهمن بهتر بود.قم که دی برف نیمد 7اسفند برف اومد.ایشالا جمعه هم کوهاش میخاد برف بیاد خود قم هم بارون.شکرخدا
Iran (Islamic Republic of)
منم
۲۲:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام
پیشنهاد برای تهیه گزارش میخواین؟ تفاوت کرونا و سینوزیت
اینجا گفتم بنویسم که تعداد نظرات کمه
سینوزیت و کرونا به شدت شبیه همن. من هر سال سرما میخورم و به دلیل سینوزیتم بشدت دردم زیاده. سردرد شدید و بی حال کننده مخصوصا تو قسمت سینوسهام. جوری که نمیتونم سر رو بالش بزارم. البته میگرن هم دارم و همین قضیه اوضاعمو وخیم تر میکنه. چون بیخوابی باعث شروع دردهای میگرنیم میشه. حدود سه چهار روز بعد از شروع سرماخوردگیم به جای اینکه رو به بهبودی برم تازه سینوزیتم شروع میشه و به علت بیخوابی دردهای میگرنی و حالت تهوع.
هر کسی حالمو میبینه میگه کروناست اما برای من تازگی نداره و میدونم که سینوزیته.
از یه پزشک اگه بپرسید و گزارش تهیه کنید ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
ایشالا خوب بشین
آخرین اخبار