تزریق۲۵۰ دوز واکسن کرونا برای سالمندان مراکز بهزیستی در خراسان رضوی

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۲۵۰ دوز واکسن کرونا جهت ایمن سازی سالمندان مقیم مراکز زیرپوشش بهزیستی به این استان تعلق گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود فیروزی سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: با توجه به تفاهم انجام شده میان سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون سالمندان زیرپوشش و مقیم مراکز بهزیستی کشور آغاز شده که خراسان رضوی نیز در نخستین مرحله ۲۵۰ دوز واکسن برای ایمن سازی سالمندان مقیم مراکز تحت نظارت خود دریافت کرده است.

او افزود: این واکسیناسیون با اولویت سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان ذهنی و معلولان جسمی مقیم این مراکز انجام می‌شود و همراه آنان کارکنان این مراکز نیز واکسینه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


سرپرست بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه واکسیناسیون سالمندان از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود ادامه داد: هم اکنون سه هزار سالمند در مراکز بهزیستی استان نگهداری می‌شوند که این تعداد با احتساب کارکنان این مراکز به سه هزار و ۶۰۰ نفر می‌رسد.

فیروزی بیان کرد: محموله واکسن به مقدار مورد نیاز طی یک برنامه مشخص به مرور وارد خواهد شد.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۶ هزار نفر در مراکز نگهداری سالمندان، بیماران روانی و معلولان ذهنی و جسمی این استان مقیم هستند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
چقدر عالی .انشا الله واکسن به زودی به همه می رسه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا سالمندان رو برای ما حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۵۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خواهشا سالمندان و بیماران رو تو اولویت بذارید
آخرین اخبار