معاون امور فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

توزیع ۱۱۰ هزارتن آسفالت درمعابر منطقه ۱۸ تهران

صفا صبوری: از سال ۹۷ تا به امروز چیزی بیش از یک ونیم میلیون تن آسفالت برای روکش معابر و لکه گیری هزینه شده است.

صفا صبوری دیلمی معاون امور فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ما از اسفند ماه سال ۱۳۹۷ مدل جدیدی را برای انجام پروژه‌های آسفالتی در شهر تهران طراحی کردیم. در این مدل تمام آسفالتی را که موردنیاز مناطق بود توسط کارخانه‌های خود شهرداری تولید کردیم و در اختیار مناطق گذاشتیم. مناطق صرفا عملیات پخش و حمل آسفالت را انجام می‌دهند به همین خاطرتوانستیم مقدار زیادی صرفه جویی داشته باشیم.

وی افزود:از ۱۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ تا به امروز که دوسال می‌گذرد بیش از یک و نیم میلیون تن آسفالت در مناطق تهران انجام شده و تقریبا می‌توان گفت که بیش از ۷۰ درصد آن روکش معابر و نزدیک ۳۰ درصد هم لکه گیری بوده و تا امروز چندصد هزار نقطه درتهران لکه گیری شده است.

صبوری دیلمی درباره وضعیت آسفالت منطقه ۱۸ تهران افزود: در این دوسال بیش از ۱۱۰ هزار هکتار تن آسفالت فقط در این منطقه ایجاد شده و اگر بتوانیم به مدت پنج سال، تقریبا هرسال یک میلیون تن آسفالت در تهران پخش و توزیع کنیم می‌توانیم به یک رضایتمندی عمومی برسیم و خیابان‌ها نیز به یک اوضاع نسبتا استانداردی برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار