شهردار منطقه ۸ تهران مطرح کرد؛

اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای با مشارکت مردم

رنجبریان اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را کم هزینه، اما اثرگذار، مردمی و مشارکتی قلمداد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸ تهران ضمن بازدید از محله لشگر، بر توجه به محلات با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار تاکید کرد.

رنجبریان با اشاره به اینکه اقدامات شورایاری و شهرداری در جهت توسعه محله‌ها و پویایی شهر است، ادامه داد: با کم کردن فاصله‌ها با مردم و همراهی شورایاران می‌توانیم اقدامات شایسته‌تری را برای شهر و شهروندان انجام دهیم.

در این بازدید، رنجبریان اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را کم هزینه، اما اثرگذار، مردمی و مشارکتی قلمداد کرد و افزود: با یافتن فضا‌های مناسب و جلب مشارکت شهروندان، پروژه‌هایی به خواست مردم، برای مردم و به کمک مردم با عنوان پروژه‌های توسعه محله‌ای به جای پروژه‌هایی با مقیاس بسیار بزرگ در شهر اجرایی می‌شود که منجر به انتشار و نفوذ توسعه پایدار تا عمق محلات شهرمان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: بازنگری، بازطراحی، احیا و نوسازی در عرصه‌های عمومی در سایه تعامل و مشارکت شهروندان، در سطحی عملیاتی باعث رفع مسائل و مشکلات از نگاه شهروندان و ارتقای امنیت محله، افزایش سرانه فضای سبز و درنگ گاه ها، رفع آب گرفتگی نهرها، ارتقای کیفیت پیاده رو‌ها و ... خواهد شد.

مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه ۸، به همراه معاونان و شورایارن محله لشگر، از پروژه‌های توسعه محله‌ای لشگر، از جمله راه اندازی آبیاری قطره‌ای خیابان شهید حیدری، جمع آوری نهر و اضافه شدن فضا به پیاده راه خیابان شهید حیدری، تبدیل نهر خیابان فتحی به کانیو جانبی، روکش آسفالت خیابان فتحی، همسطح سازی پل و جوی تقاطع خیابان نوروزی فرد و حیدری، همسطح سازی پیاده روی مسیل باختر و خیابان سجاد بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار