راه اندازی سامانه بازارچه آنلاین اصناف مشهد

سامانه بازارچه آنلاین اتاق اصناف مشهد در آستانه ایام نوروز و در جهت طرح نمایشگاهی به وسعت ایران در بازار فردوسی مشهد افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل در سال گذشته آسیب‌های جبران ناپذیر به بدنه اصناف وارد شد، به همین منظور طرح نمایشگاهی به وسعت ایران در قالب فروش فوق العاده برخی از صنوف ویژه کالا‌های ضروری مردم در ایام نوروز و فروش اینترنتی به مرحله اجرا درآمد که با استقبال واحد‌های صنفی و مردم مواجه شده است.

او افزود: همچنین سامانه بازارچه آنلاین اصناف به نام صنفی شاپ(senfishop) راه‌اندازی شد که هدف از طراحی و اجرای این طرح بازگرداندن رونق اقتصادی به واحد‌های صنفی است تا بتوانند با وجود شرایط کرونایی در اقتصاد کشور ادامه حیات داشته باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: در این سامانه که متعلق به اتاق اصناف مشهد است، واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب می‌توانند واحد صنفی خود را به مردم معرفی، کالا‌های خود را برای فروش عرضه نموده و از درگاه پرداخت اینترنتی آن بهره‌مند گردند.

بنا نژاد از دیگر مزایای این سامانه را ایجاد اعتماد سازی برای مردم دانست و بیان کرد: خریداران کالا‌ها می‌توانند آسوده خاطر به این سامانه اعتماد کرده و کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری نمایند، همچنین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف بر حسن انجام کار واحد‌های صنفی ارائه کننده کالا‌ها در این سامانه نظارت کامل داشته و به شکایات احتمالی رسیدگی خواهد کرد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
از مزایای کرونا