امام جمعه بوشهر:

مردم به کمک نیازمندان بشتابند

امام جمعه بوشهر گفت: اکنون که شرایط خاص اقتصادی بر زندگی مردم حاکم است، لازم است مردم به خانواده‌های نیازمند در میان خویشان و یا مددجویان کمیته امداد کمک کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به نزدیک بودن عید نوروز بیان کرد: اکنون که شرایط خاص اقتصادی بر زندگی مردم حاکم است، جشن نیکوکاری که کمیته امداد متولی آن است، می‌تواند به بهبود شرایط نیازمندان کمک کند.

او ادامه داد: لازم است مردم همان طور که در رزمایش مواسات حماسه آفریدند بار دیگر به یاری خانواده‌های نیازمند در میان خویشان و یا مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بشتابند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بار دیگر بر سیاست مستحکم جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام تاکید و بیان کرد: کشور‌های اروپایی و به ویژه آمریکا در عمل به تعهدات برجامی نقض عهد کردند و تا زمانی که در عمل به برجام بازنگردند و به تعهدات خود عمل نکنند، ایران نیز هیچ اقدامی نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری همچنین با اشاره به روز درختکاری، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر با آلاینده‌های بسیاری روبه‌روست، باید تدبیری اندیشیده شود تا ضمن حفاظت محیط زیست فضای سبز استان نیز توسعه یابد.

او گفت: در این زمینه گروه‌های مردمی، سپاه، بسیج، دستگاه‌ها و مسئولان تلاش کنند تا در قالب برنامه‌ای ۲۰ ساله محیط زیست استان حفاظت شود و بهبوبد یابد.

امام جمعه بوشهر همچنین به ۱۶ اسفند روز قرآنی بوشهر اشاره کرد و افزود: بوشهر از دیرباز استان قرآنی بوده است و در سال‌های اخیر نیز با تنظیم سند قرآنی تجلی فوق‌العاده‌ای در عرصه قرآنی داشته و بار‌ها در کشور تجلیل شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.