حفظ تنها سهمیه فارس در لیگ برتر فوتسال در گرو حمایت مسئولان

ایمان شیراز با تساوی در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال، راهی پلی اف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۴ و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور و از گروه ب، تیم ایمان شیراز در سالن شهید ابوالفتحی مقابل میهمانش حفاری اهواز به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت داد.

تیم ایمان در پایان دور برگشت مرحله گروهی این مسابقات با ۸ شکست، ۳ تساوی و ۳ امتیاز در انتهای جدول هفت تیمی گروه دوم قرار گرفت و شانس خود را برای بقا در لیگ برتر فوتسال باید در دیدار‌های پلی آف جستجو کند.

در نیمه نخست این بازی محمد پیکان حفاری را پیش انداخت، اما مححدرضا احمدی با زدن گل تساوی، باعث شد هر دو‌تیم با نتیجه تساوی یک-یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم حفاری توسط امید خانی به گل دوم رسید، ولی بازیکنان ایمان بر حملات خود افزودند و توسط علی عرب زاده به گل دوم دست یافتند تا نماینده فارس در آخرین بازی خانگی مرحله نخست از شکست رهایی یابد.

خبازیان مدیر تیم ایمان شیراز گفت: مرحله اول تمام شد و تیم وارد پلی آف شده و با توجه به شرایط تیم و عدم حمایت مسئولان در مرحله نخست و همچنین مشکلات مالکیتی که باعث شده با کمبود بازیکن مواجه باشیم و تیم برای بازی‌های آینده حتی ۱۲ نفر هم نداشته باشد و همچنین فشار دور پلی اف و احتمال محروم و مصدوم شدن بازیکنان، نیاز مبرم به جذب ۳ بازیکن داریم که امیدوارم با حمایتی مالی که مسئولان استانی از تنها سهمیه فوتسال فارس خواهند داشت موفق به جذب بازیکنان مورد نظر شویم.

او افزود: از اداره کل ورزش ورزشی جوانان استان فارس به عنوان متولی ورزش این استان و هیات فوتبال فارس تقاضا کمک داریم تا بتوانیم تنها سهمیه فوتسال استان فارس را در لیگ برتر فوتسال مردان حفظ کنیم.

در پایان مرحله اول لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور از گروه نخست تیم‌های اهورا بهبهان و شهروند ساری و از گروه دوم تیم‌های کوثر اصفهان و ایمان شیراز راهی دور پلی شدند.

قرار است بازی‌های پلی اف بقا در لیگ برتر فوتسال فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بصورت رفت و برگشت میان چهار تیم برگزار و دو تیم به لیگ دسته یک فوتسال سقوط کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار