سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری وزارت نفت در اورامانات و کنگاور

استاندار کرمانشاه از سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری وزارت نفت در اورامانات و کنگاور خبر داد و گفت : هم‌اکنون تیمی از وزارت نفت برای جانمایی و خرید زمین برای اجرای این پروژه‌ها در کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط بحران شیوع ویروس مرگبار انگلیسی، گفت : مدیران کل موظف هستند از ورود افراد بدون ماسک اعم از کارمند و یا ارباب‌رجوع به ادارات جلوگیری کنند و در صورت هرگونه کوتاهی باید پاسخگو باشند، زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌تواند عواقب بسیار سنگینی برای سلامت مردم و اقتصاد استان در پی داشته باشد.

او اثرات تحریم‌ها را متوجه همه اقشار جامعه و از جمله کارمند‌ها دانست و گفت : کشور در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برد و این شرایط تحریم بی‌گمان علاوه بر سفره مردم، بر معیشت کارمندان هم تاثیر منفی گذاشته است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمانشاه، افزود: در این سفر حدود ۲.۵ میلیارد دلار پروژه اجرایی در استان تعریف شد.

او افزود: علاوه بر موضوع ایجاد پتروشیمی و پالایشگاه در شهرستان‌های مرزی، وزارت نفت در اورامانات ۱۱۰ میلیون دلار و کنگاور ۱۸۰ میلیون دلار قرار است سرمایه‌گذاری انجام دهد.

بازوند ادامه داد: هم‌اکنون تیمی از وزارت نفت برای جانمایی و خرید زمین برای این اجرای پروژه‌ها در کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.