هزینه ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های تامین آب در اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های تامین آب استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگ مرنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان مشگین‌شهر گفت: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های تامین آب استان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای، فاینانس بانک‌های داخلی، منابع ملی و منابع اعتباری سفر ریاست‌جمهوری هزینه شده است.

او افزود: با این اعتبار بخش بزرگی از طرح‌های نیمه‌تمام آب استان تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به آغاز رایزنی برای جذب ۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبیاری پایاب سد‌های استان اردبیل اظهارکرد: برای نخستین بار در کشور از محل فاینانس بانک‌های داخلی ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری پایاب سد گیوی جذب شده است.

جنگی مرنی با بیان اینکه طرح شبکه آبیاری و زهکشی سد سبلان و طرح آبرسانی مشگین‌شهر از جمله طرح‌های تامین اعتبار شده است، بیان کرد: تامین منابع مالی شبکه آبیاری و زهکشی سد سبلان از طریق ۶۰۰ میلیارد ریال فاینانس داخلی و با عاملیت بانک توسعه تعاون پیگیری و به نتیجه رسیده و درحال دریافت می‌باشد.

او همچنین از تامین یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح آبیاری پایاب سد خداآفرین در منطقه مغان خبر داد و بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بانکی نیز برای احداث تصفیه‌خانه آب شهر انگوت جذب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.