عرضه گوشی جدید Realme با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر و شارژ ۶۵ وات

شرکت ریلمی اعلام کرد گوشی میان رده جدید Realme ۸ Pro از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر فوق سریع پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت realme برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با نام اوپو ریل در کشور چین ظاهر شد، شرکت ریلمی در حقیقت برند جدا شده از شرکت اوپو الکترونیکس در سال ۲۰۱۸ است که به یک شرکت مستقل با نام تجاری realme تبدیل شد.

طبق اعلام Madhav Sheth مدیر عامل شرکت Realme برخی از اعضای سری ۸ تلفن همراه این شرکت دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با 30W Dart Charge است، باتوجه به این موضوع Realme 8 Pro بسیار سریع‌تر از سری ۸ شارژ می‌شود. طبق تحلیل کارشناسان مربوطه باتری این گوشی گوشی موبایل ۴۵۰۰ میلی آمپر است و از شارژر ۶۵ وات نیز استفاده خواهد کرد.

آخرین جزئیات از مشخصات realme 8 PRO

جزئیات این تلفن همراه با مشخصات شارژر‌های SuperDart این شرکت مطابقت دارد و ۱۰ ٪ به ۴۳ ٪ شارژ باتری ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد و کل باتری نیز در ۳۴ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد. سیستم عامل این تلفن همراه هوشمند نیز اندروید ۱۱ بوده و قرار است Realme 8 Pro با پوشش شبکه 4G به بازار جهانی موبایل عرضه شود، اما باتوجه به لزوم استفاده از 5G از شرکت realme انتظار می‌رود تا این گوشی همراه را با پوشش 5G به بازار عرضه کند.

گوشی ریلمیگوشی ریلمی


بیشتر بخوانید


بهتر است بدانید که در مدل 4G این تلفن همراه هوشمند از اسنپدراگون 730G استفاده خواهد شد. طبق اعلام شرکت realme سری 8 Pro این شرکت دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور ISOCELL HM2 (۱ / ۱.۵۲ اینچ، ۰.۷ میکرومتر پیکسل داخلی، بین ۹ در ۱) است، اما سری ۸ این شرکت از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار