فوتسالیست‌های ایمان در هفته نخست مرحله پلی اف میزبان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خبازیان مدیر باشکاه ایمان شیراز گفت: مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف بازنده‌های لیگ ‌برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد که تیم‌های ایمان شیراز، کوثر اصفهان، اهورا بهبهان و شهروند ساری در یک گروه قرار گرفته و باید بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کنند تا در پایان دو تیم پایان این جدول به لیگ دسته یک سقوط کنند.

او، بیان کرد: با اعلام سازمان لیگ فوتسال برنامه هفته نخست این مسابقات پس از تعطیلات نوروزی برگزار می شود که تیم ایمان شیراز میزبان شهروند ساری خواهد بود و کوثر اصفهان به مصاف اهورا بهبهان می‌رود.

در پایان مرحله نخست گروهی لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ایمان شیراز با هشت شکست، ۳ تساوی و ۳ امتیاز در انتهای جدول گروه دوم قرار گرفت برای بقا در این مسابقات باید در مرحله پلی اف به مصاف حریفان رفته و امید‌های خود را زنده نگه دارد.

ایمان شیراز که در این فصل از رقابت‌های دسته برتر فوتسال با مشکلات مالکیتی و مالی زیادی روبرو بوده انتظار می رود با جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات بتواند در دیدار‌های پلی اف موفق ظاهر شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار