دستگیری عامل تحرکات ضد امنیتی در بافت

دادستان بافت گفت: طی عملیاتی، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه بافت، عامل شعارنویسی و تحرکات ضد امنیتی در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عنایت‌الله دهقانی، دادستان شهرستان بافت با قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) و برادران ناحیه مقاومت سپاه بافت گفت: در پی شعارنویسی در سطح شهر بافت، شناسایی و تعقیب متهم در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بافت قرار گرفت و طی عملیات حرفه‌ای و هوشمندانه‌ای، با تلاش سربازان گمنام امام زمان و سپاه شهرستان بافت عامل شعارنویسی در مکان‌های حساس و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان و مفاخر کشور و استان دستگیر شد.

او با بیان اینکه این فرد به اتهامات خود اعتراف کرده است، افزود: فرد مذکور شبانه در سطح شهرستان، شعارنویسی انجام می‌داد و از آن فیلم تهیه و به رسانه‌های معاند ارسال می‌کرد و مشارالیه با چندین شبکه اینستاگرامی در ارتباط بوده است.

دهقانی تصریح کرد: دستگیری وی نشان از اقتدار و عظمت این نهاد‌های انقلابی دارد و بد خواهان و مخلان امنیت در استان بدانند که سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه بیدار و هوشیار هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم خدشه‌دار شود.

او گفت: این اقدام هوشمندانه در این مقطع حساس که همواره دشمنان قسم‌خورده درصدد نفوذ و ضربه زدن به امنیت جامعه هستند، به‌عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسید.

دادستان بافت بیان داشت: یقین دارم که مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمان به‌ویژه مردم شهرستان بافت قدردان تلاش و زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار