قیمت آجیل و خشکبار نوروزی در مشهد تغییر نمی کند

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد گفت: در آستانه نوروز قیمت آجیل و خشکبار در بازار مشهد نسبت به سال گذشته تغییری نمی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا ارزانی ممقانی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد گفت: همزمان با ایام پایانی سال و در آستانه نوروز، قیمت آجیل و خشکبار در بازار مشهد نسبت به سال گذشته تغییری ندارد.

او افزود: افزایش قیمت انواع شکلات که در اغلب واحد‌های آجیل و خشکبار به فروش می‌رسد ارتباطی به این اتحادیه ندارد و اتحادیه قنادان در این بخش نظارت می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد ادامه داد: مردم این شهر از خرید آجیل و خشکبار استقبال کرده اند و با مراجعه به مغازه‌ها نسبت به مایحتاج نوروزی خود اقدام می‌کنند.

 


بیشتر بخوانید



ارزانی ممقانی بیان کرد: مردم نسبت به مزایای استفاده از آجیل و خشکبار و مواد مغذی آن به منظور ایمن سازی بدن در برابر ویروس کرونا پی برده اند و تلاش می‌کنند این محصول را در سبد کالای خود حفظ کنند.

او تصریح کرد: به طور میانگین مصرف آجیل و خشکبار در امور پذیرایی برای هر فرد ۳۰ گرم است، لذا خرید یک کیلو آجیل و خشکبار مرغوب به قیمت ۲۰۰ هزار تومان، می‌تواند نیاز چندین نفر را تامین کند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد تاکید کرد: فروش آجیل و خشکبار تا قبل از شب یلدا در مشهد به هیچ وجه مطلوب نبود، واحد‌های صنفی متضرر شده بودند و حتی برخی از آن‌ها مجبور به تعدیل نیروی انسانی خود شدند اما بعد از شب یلدا بازار آجیل و خشکبار رونق گرفت و مردم از خرید این محصولات استقبال کردند.

ارزانی ممقانی وضعیت امسال صادرات آجیل و خشکبار را نیز "مطلوب" ارزیابی کرد و افزود: پسته و کشمش، صادرات خوبی از مشهد به سایر کشور‌ها داشته و از ارزآوری مطلوب برخوردار بوده است.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
قیمت ها واقعا بالاست فقط پولدارها آجیل می خرن بقیه مردم تخمه کانادایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
قیمت ها خوبه
Iran (Islamic Republic of)
سید محد رضا نصرآبادی بانه
۱۰:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
خداکنه حداقل به جای ثبات قیمت، کاهش قیمت داشته باشیم که بتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
تغییر نکنه هم انقدر گرونه که نمیشه خرید !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
همینجوری گرون هست کسی نمیخره