شاگردان‌ پیمان اکبری با کسب دومین‌ پیروزی مقابل هراز، به فینال رسیدند

تیم شهرداری ارومیه در دومین بازی مرحله نیمه نهائی؛ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد هراز آمل گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، تیم‌های شهرداری ارومیه و هراز آمل در نخستین بازی امروز از ساعت ۱۴ و در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار پیمان اکبری ابتدای بازی را با ترکیب محمدطاهر وادی، سعید مصطفی وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو به مصاف حریف رفت.

در ست اول، بازیکنان هراز آمل نمایش خوبی داشتند و توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ برنده این ست باشند.

هر دو تیم در ست دوم این بازی نمایش قابل قبولی داشتند، ولی هرازی‌ها تا امتیاز ۲۰ برتری شکننده‌ای نسبت به اورمیه داشتند، اما در ادامه این بازیکنان شهرداری ارومیه بودند که تجربه خود را به حریف دیکته کردند و توانستتد این ست را با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ پیروز شوند تا در ست شماری هر دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

در ست سوم، تیم شهرداری ارومیه بازی را با اقتدار شروع کرد و اختلاف امتیاز خود با حریف حتی تا ۷ امتیاز رساند، و در نهایت شاگردان اکبری با ارائه یک بازی بی نقص و حساب شده این ست را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ توانستند به سود خود به پایان برسانند.

در ست چهارم، این تیم هراز آمل بود که توانست با حساب ۲۵ بر ۲۳ شهرداری ارومیه را شکست دهد تا در مجموع ست شماری، هر دو تیم در عدد دو برابر باشند و سرنوشت تیم پیروز این بازی، به ست حساس و نفسگیر پنجم بکشد.

تیم شهرداری ارومیه در ست پنجم این جدال زیبا و تماشایی، توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه حریف را با امتیاز ۱۵ بر ۱۰ شکست دهد تا در مجموع ست شماری، با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به نفع خود به پایان برساند.

تیم شهرداری ارومیه با کسب دو برد متوالی در مرحله نیمه نهائی مقابل هراز آمل، به عنوان اولین تیم به فینال رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۹۹ صعود کرد.

انتهای پیام/ ت ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.