فیت بیت ساعت هوشمند کودکان خود را به زودی معرفی خواهد کرد

طبق گزارشات منتشر شده ساعت هوشمند Fitbit Ace ۳ برای کودکان در ۱۵ مارس ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه تناسب اندام Fitbit، ساعت هوشمند Ace 2 را برای کودکان در مارس سال ۲۰۱۹ معرفی کرد و گزارش اخیر منتشر شده نشان می‌دهد که مدل جدید این ساعت با نام Ace 3 در ۱۵ مارس رونمایی خواهد شد. این شرکت سال گذشته توسط گوگل خریداری شد و اکنون در حوزه ساخت ردیاب‌ها و ساعت‌های هوشمند سلامتی برای کودکان فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های ساعت هوشمند کودکانه

به تازگی و دو هفته زودتر از معرفی، برخی از تصاویر ایس ۳ در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد مانند نمونه قبلی خود در دو رنگ طراحی خواهد شد. این گجت پوشیدنی از صفحه نمایش لمسی 1.47 OLED با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل بهره می‌برد. این صفحه پنل رنگی نیست، اما ساعت هوشمند از صفحه‌های متحرک پشتیبانی می‌کند.

همه چیز درباره گجت Fitbit Ace 3

این مجموعه گجت با یک سری ویژگی‌های محدود عرضه می‌شود، اما از طراحی با دوام‌تر و مناسب برای کودکان برخوردار است. ساعت Ace 3 دارای یک دکمه فیزیکی برای صفحه اصلی است که از زاویه کمتری نسبت به Ace 2 برخوردار است. برای ردیابی سلامتی و تناسب اندام، گام شمار، مانیتور خواب و حالت‌های ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد و در آن حسگر ضربان قلب وجود ندارد.

همه چیز درباره گجت Fitbit Ace 3

سازگاری با اندروید و ios

ساعت Fitbit Ace 3 با دستگاه‌های Android و iOS سازگار خواهد بود و همه داده‌ها از طریق برنامه Fitbit برای کودکان و والدین آن‌ها قابل دسترسی است. این گجت پوشیدنی از پلاستیک ساخته شده و ۷۰ گرم وزن دارد. بند‌های آن قابل جدا شدن و تعویض هستند و انتظار می‌رود باند هوشمند مانند Ace 2 تا ۵۰ متر در برابر آب مقاوم باشد.

همه چیز درباره گجت Fitbit Ace 3

این ساعت در دو رنگ مشکی-قرمز و آبی-سبز در دسترس خواهد بود. قیمت این گجت هنوز مشخص نشده، اما در صورت صحیح بودن تاریخ رونمایی قیمت و ویژگی‌های بیشتر آن مشخص خواهد شد.

همه چیز درباره گجت Fitbit Ace 3

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار